jente+gutt+? Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Noen som har erfaring med behandling hos osteopat mot bekkenløsning?
magica fra tryll Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Har bare fått akupunktur. Det hjalp bra!
BAcer vil ha flere :) Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Har hatt en time til manuell terapaut. Hørt veldig mye skryt av de, itedenfor fysio og kiro.. Har fått noen øverlser og tips, håper det hjelper
flypapir Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Slik jeg har forstått det kan osteopater gi best behandling mot bekkenløsning før man blir gravid eller etter at barnet har kommet ut. Men mye mulig jeg har tolket det feil... (er min mor som har snakket med sin osteopat om min bekkenløsning)...
Gjest Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 jeg var hos osteopat etter fødselen for bekkenløsning sist gang. det hjalp veldig, men fikk desverre bare tatt 4 behandlinger fordi han flyttet. går til kiropraktor nå, en som også er utdannet innenfor noe som heter TBM i tillegg, det hjelper enormt også. TBM er visst en blanding av akupunktur (uten nåler, bruker bare punktene), refleksologi og en ting til jeg ikke husker hva det var. men tror desverre det er ganske få i norge som kan dette. men dette hjelper også mot selve bekkenløsninga. slik at disse knivstikkliknende smertene bli MYE bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå