ana baroma Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Og må si jeg ser spent. I bygda mi (på sørlandet) bor det mest folk som rer livredde for "utlendinger". De kan til nød synes det er ok med østleningene når de inntar sommerhusene sine her, men egentlig er det mest deilig når de drar. Det nærmeste vi kommer en innvandrer her er en engelskmann og kona hans som er fra Asia et sted. Utover det er det få og ingen her, hehe. Men i byn, der er det mange tiggere - "så går mest ikkje an å reise inn dit":/ På skolen er det ingen elever av utenlands opprinnelse. Håper det går bra, og at det er flere enn meg som håper dette blir et ok tilskudd til bygda!
metaMORfose Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 En utrolig fin måte å se det på. Det meste går greit, vi får jo bare høre om det som ikke går så greit. Du skal se at sørlendingene har gått av litt motvekt til sine egne fordommer.
Lykkeligmammatiltre Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Ja da tror jeg bygda di har godt av det ;o) det går nok bra ;o)
lillebror er " forsinket" Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Blir sikkert spennende med nye mennesker med en annen kultul. Det kan man laere mye av.
blond Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Jeg håper at bygda blir godt informert slik at folk ikke er så redde. Uvitenhet og redsel hører gjerne sammen.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Ja, blond har nok rett der....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå