Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå testet positivt, men er det vanlig at man skal være øm i magen i begynnelsen? Noen ganger, så har jeg litt vondt i magen innimellom også...

 

Håper på svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Du husker sikkert ikke meg. Skrev en del PM i begynnelsen.

 

Gratulerer så masse med spiren :-) hva er oppskriften din?

 

klem

Skrevet

Hei!! :)

 

Joho, jeg husker deg,vet du! :)

 

Uff,hadde jeg bare hatt en oppskrift.. har egentlig ikke det,altså. Vi har prøvd kjeeeempelenge,uten hell. Fikk pergotabletter, og da satt den! :) Så jeg er veldig fornøyd med pergo, kan du si! :)

Skrevet

Da er jo pergo oppskriften? :)) Er også skikkelig øm i magen, ikm var 7aug.. Ingen tegn til tr enda.. Vet ikke om det har klaffet? :)

Skrevet

Hei!

Det er naturlig å ha litt vondt i magen. Det er mye som skjer innni der. En har gjerne vondt i lysken/ på sidene - det er båndene som holder livmoren på plass som strekker seg. Livmoren vokser- det kan kjennes som stikkende smerte. Kanskje kjennes det som det gjør når du venter mensen. Helt naturlig det også.

Jeg er gravid i 9 uke og kjenner på masse av dette. Jeg synes det er deilig å kjenne at det vokser og gror. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...