Gjest Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Jeg har nå testet positivt, men er det vanlig at man skal være øm i magen i begynnelsen? Noen ganger, så har jeg litt vondt i magen innimellom også... Håper på svar!
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Hei. Du husker sikkert ikke meg. Skrev en del PM i begynnelsen. Gratulerer så masse med spiren :-) hva er oppskriften din? klem
Gjest Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Hei!! Joho, jeg husker deg,vet du! Uff,hadde jeg bare hatt en oppskrift.. har egentlig ikke det,altså. Vi har prøvd kjeeeempelenge,uten hell. Fikk pergotabletter, og da satt den! Så jeg er veldig fornøyd med pergo, kan du si!
*Lykkeliten* Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Da er jo pergo oppskriften? ) Er også skikkelig øm i magen, ikm var 7aug.. Ingen tegn til tr enda.. Vet ikke om det har klaffet?
kaja35 Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Hei! Det er naturlig å ha litt vondt i magen. Det er mye som skjer innni der. En har gjerne vondt i lysken/ på sidene - det er båndene som holder livmoren på plass som strekker seg. Livmoren vokser- det kan kjennes som stikkende smerte. Kanskje kjennes det som det gjør når du venter mensen. Helt naturlig det også. Jeg er gravid i 9 uke og kjenner på masse av dette. Jeg synes det er deilig å kjenne at det vokser og gror. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå