metaMORfose Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Jeg har nettopp installert meg i sofaen hjemme. Fikk ikke dra hjem i går, for legen mente at jeg responderte så bra på intravenøs-medisinen at jeg måtte få det en dag til. Men nå er jeg sendt hjem med masse andre medisiner, og beskjed om å ta det veldig med ro. Mannen min er på apoteket og henter alt jeg fikk på resept, og ungene er hos tante og onkel og søskenbarn. Det er bra. Og etterpå skal mannen min hjelpe meg med å dusje, og det gleder jeg meg veldig til. På grunn av sterke medisiner, og jeg som ikke tåler noe særlig, så kommer jeg nok til å være mye borte. Men nå er alt bra, i det minste. Ha en god helg, alle sammen.
Mille** Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Så bra at du er på bedringens vei! Ha en god helg du også, så bra som du kan ihvertfall med tanke på at du er syk. ;o)
konvall Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Tusen takk, og det samme til deg... Ta godt vare på deg selv nå... Ikke ligg med rompa bar....
metaMORfose Skrevet 8. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2008 Konvall da.. hihi.. rompa bar.. Her er jeg godt innpakket og mannen har til og med tørket håret mitt med hårføner. Godt han ikke ble frisør )
Lykkeligmammatiltre Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Håper du snart blir helt frisk igjen! og god helg til deg og dine også!
lillebror er " forsinket" Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Bli frisk snart !!! Fint at du er hjemme og at du har en god mann som kan hjelpe deg :-) God bedring.
blond Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Så flott at du oppdaterte oss! Nå trenger du pleie og ekstraservice, la mannen din stå på for deg!!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 hei så kjekt å høre fra deg:) Godt å høre at ting går sakte men sikkert bedre. Ble en tøff turn du fikk deg. god bedringsklem og kjempegod helg til deg også!!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 8. august 2008 #9 Skrevet 8. august 2008 Så bra at det går bedre:) fort deg å bli helt frisk nå......)
boble <3 Skrevet 8. august 2008 #10 Skrevet 8. august 2008 Velkommen hjem og hit igjen:0) Godt å høredu blir bedre og at mannen din er så snill og passer godt på deg. Klemklem til deg:0)
konvall Skrevet 8. august 2008 #11 Skrevet 8. august 2008 Må si jeg er litt misunnelig på den mannen din..... Han høres topp ut...
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 8. august 2008 #12 Skrevet 8. august 2008 Godt å høre at du er vel hjemme. Nå må du bare ta det helt med ro, og nyte servicen fra mannen din
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 10. august 2008 #13 Skrevet 10. august 2008 BLI HELT FRISK!!!!!!!!!!!!!!!!! =) Har tenkt masse på deg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå