Gå til innhold

Hvor langt har vi kommet idag da jenter? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

32+0 her og merker det går fremover;) Er fortsatt i full jobb og det går somregel bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter;)

Skrevet

39+1 idag , og er utålmodig på å se lille nurket!!

Skrevet

38+4 i dag , så permisjonen er godt i gang:-)

Begynner å bli ganske lei, samtidlig som det er litt vemodig siden dette etter planen er siste baby...

Skrevet

31+5.. Vente-vente-vente.... Skal kjøpe de berømte bringebærkapslene i dag å begynne med.. Begynner å bli litt lei, og synes ikke det har noe å si om hun kommer 2-3 uker før termin! hehe!

Gjest stockholms tjej_Fødeklar=)
Skrevet

39+1 her og gleder meg til og se min lille prins=)

Skrevet

31+0.. enda leenge igjen.. begynne og bli litt lei jah.......... hehe

Skrevet

31+0 her. Fortsatt i full jobb, 6 uker i dag til permisjonen. Merker at tiden begynner å gå litt fortere, men samtidig veldig lenge til tulla kommer :-) (med mindre hun blir født for tidlig da...)

Skrevet

34+2 Egentlig ganske rart å være kommet så langt:)

Skrevet

34+6 her.

Jeg begynner virkelig å føle meg klekkeklar. Alle timene jeg bruker her inne hjelper ikke akkurat på det. Vil ha jenta mi i armene mine nå:)

Skrevet

Har 35 dager igjen .-)

Fohåpentligvis litt mindre siden jeg mener at UL termin er feil.. ;-)

Hva gjør dere når dere regner uker ? Det som står på min side er feil i forhold til det legen sier... ca en uke feil tror jeg...

Trekker dere fra en uke eller ?

Skrevet

36+4 og begynner å bli sliten............ sover dårlig om natten og er anpusten som om jeg aldri har gjort noe annet enn å sitte stille! Den minste bevegelse og jeg sliter - he he......... Men svangerskapet har gått kjempefint og tiden har gått fort - så er i grunnen fornøyd!

Skrevet

37 + 1 her også! Jeg har også termin 30 august!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...