SiSsi:) Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Dere som har noe av dette og bruker det, hvordan har dere fått tak i det? Har sett på ulike produkter i danmark og sverige, men ikke noe her i norge.....?? Er det mulig å få tak i dette i Norge?
Fullt hus :) Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 ofte folk på finn.no som selger det.. Er en side man kan bestille det på, men etterspørselen er stor. Husker ikke hva den heter men søk på babywatcher på google
WPW Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Du kan kjøpe det på ebay. Søk på doppler. Der har de i alle prisklasser. Det er mange som mener det er skadelig for barnet, men jeg snakket med jordmoren min forrige fredag, og hun sa at det er helt ufarlig. Det fungerer som et ekkolodd, så det er ingen farlig stråling. Når det er sagt, så må jeg bare si at det er bortkasta penger. Jeg trodde jeg skulle bli sååå betrygga av den dopplern, men innen den kan brukes, så er du jo over den verste faren for spontanabort likevel.. Har brukt min to ganger bare. Hadde IKKE giddet å kjøpe det hvis jeg var deg..
Lullunutu Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Er gravid me min første, kjøpte en som vanligvis koster 1500kr, men fikk den brukt for 700!! Har brukt den ofte og er veldig fornøyd, er jeg redd en dag det er lite liv bruker jeg den!!! Har også tenkt å ta vare på den til jeg får flere barn!!! Fikk ikke høre hjertelyden hos lege, da var jeg i uke 14, så fikk jeg dopplern en uke senere og da hørte jeg den=) Hvis ikkje måtte jeg ha ventet til i uke 20, på ul, litt for lenge i mine øyne!!! Søk på MAS babywatcher, den er veldig bra!!!!;-)
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Jeg kjøpte angelsound på ebay.uk til 110 kr. Er storfornøyd!!!! Selvom jeg nå kjenner liv, ligger jeg å lytter litt på hjertet til babyen hver dag.
Girlygirl83 Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Vær så snill å slutt med det! Lytte til hjertet HVER dag? Det er nok å gjøre det hos lege/jordmor. Man vet ikke hvordan det påvirker fosteret enda.
Linda1986 Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Det var ei her inne på BIM i går tror jeg som skulle selge sin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå