Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 trenger hjelp. for eks aerobics og jazzercise.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 seriøst?? jeg spør da jeg ikke vet og skal begynne å trene.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Jazzbukse Og sportsbh + en god t-shorte som er lang nok (halveis på rumpa er fint. Svettebånd til å ha rundt håndleddet så du kan tørke svetten som renner i panna. Et lite håndkle til å ha med inn i gymmen+ vannflaske Gode joggesko/ sportsko som ikke er svarte under- helst hvit. Ta med ekstra truse+ sokker i tillegg til shampoo, dusjsåpe, stort håndkle og sminke...
Espoir Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 PLeier å ha en stram bukse (sånn elastisk treningsbukse) og en T-skjorte. Sokker og joggesko. BH, gjerne en vanlig (har små pupper som ikke trenger spes. mye støtte).
OsloMor Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Knebukser fra HM, sports-bh og en kul t-skjorte:-), i tillegg til gode sko selvfølgelig!
Gjest Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Treningsbukse (rønisch liker jeg best),sports bh (champion), singlet og gode trenings sko )
ntnjen Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 jeg har på en kvit drakt! svart belte å ingen sko!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå