Gå til innhold

Apropo jobber man ikke ville hatt selv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg kom på verstingen nå nettopp og det er en bekjent av meg som hadde slik jobb før. Hun er psykolog og jobbet en stund i fengsel med en gruppe dømte pedofile for å prøve og få dem til å innse at de ikke kunne leve ut sine lyster (i grove trekk), samt lytte til dem osv. Hun har selv barn og var gravid når hun fikk jobben og sa at hun aldri før i hele sitt liv har vært så nær til å rett og slett fly i strupen på folk. Hun måtte sykemelde seg og bytte jobb. Fortalte at de kunne sitte og snakke om nytelsen av å få trenge inn i en liten barnekropp osv.

Hadde aldri verden klart å ha en slik jobb! Aldri!!!!! Fatter ikke at noen orker jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg heller.

Enkelte ting er det greit å ikke vite...

Skrevet

Ære være Kripos og det stakkars teamet med mennesker som sitter med identitetsarbeid av misbrukte barn, de misunner jeg ikke.

Og hun venninnen din sin jobb hadde jeg aldri klart.

Skrevet

Ja det er også noe, de i Kripos som må sitte og se på videoer ol av barn som blir missbrukt. Uff, tror aldri jeg hadde blitt den samme igjen etter noe slik...

Skrevet

Mener å ha sett et intervju med en som jobber med barnemishandling saker i Kripos . Og han ble selvsagt spurt om hvordan han og de andre takler å se disse filmene, svaret hans var at de setter seg ikke ned for å se. De ser for å identifisere barna slik at de kan få dem ut av situasjonen. Så kanskje de ser det i still bilder...men samme hva..det må jo være helt grusomt uansett hvordan man vrir og vender på det.

Tøffe mennesker med sikkert en god terapaut på speed dial.

Og TAKK til dem som jobber med å hjelpe og beskytte disse barna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...