Gå til innhold

Jeg så noe helt forj**** her om dagen..hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigersøstra mi var på besøk og plutselig ser jeg en vepsefluelignende sak i vinduet; Altså det ligna på en flue (svart), men hadd formen som en veps. Kjære svigersøstra mi er min kjære vepsekiller så hun skal hive den ut. Hun smekker den med et blad og hiver den ut. MEN! Saken er det at det spruta levende larver ut av den! Det må være noe av det mest ekkleste jeg noen gang har sett. Så vi små pinglejenter roper etter samboeren min som igjen må fjerne larvene.hehehe..litt av et drama.

Men seriøst da. Hva pokker er det med den vepsen?Hadde visst lysehvite streker på seg istede for gule.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÆÆÆÆÆÆÆSJ! Hadde ikke likt den der jeg altså!

Skrevet

Eeeeeeeeeeeeeew!!!!! Hadde hylt som en stukken gris, jeg jaffal...

Skrevet

hehehe..det var en grunn til at vi hylte etter samboern som var ute;) var skikkelig kvalmt

Skrevet

Åfy flate kor ekkelt...grøsser...

Aner ikke hva slags vesen det var , har ikke hørt eller sett om en slik før.

Skrevet

Hmm... Hørtes ekkelt ut.

Men etter det jeg vet så legger alle insekter egg, dvs de har ikke levende unger inni seg...

Dermed kan det muligens ha vært et stakkars insekt som har blitt offer for en snylteveps eller noe lignende snylteinsekt, som legger eggene sine på eller i andre levende insekter slik at når eggene klekkes så spiser larvene verten sin levende....

Så dere gjorde den sikkert en tjeneste med å smekke den, ellers hadde den en lang og pinefull død i sikte. Det er hva jeg tror da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...