(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 .. men det er nesten enda værre å komme hjem til skittent hus etter ferie, så det må gjøres i dag siden vi reiser i natt! Gørr! Noen som vil hjelpe?
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Neitakk, jeg har mitt eget hus og vaske Men, hvor skal dere da?? ut på tur??
Gjest Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 hehe...hade vi vært naboer kunne jeg gjerne vaska jeg hvis du passa ungene, jeg elsker å vaske og rydde når jeg har ro rundt øra nemlig ;-) Det er rein terapi for meg.....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2008 palme! åååh, ja men da er du jo sikkert superflink og rask så du kan hjelpe meg med din erfarenhet! fnis! ja, vi skal en uke til danmark nå først, så kommer vi hjem på lørdag og reiser til tyrkia dagen etter. Viktig at huset er i orden til den ene dagen da vi må pakke og styre for så å reise igjen. hehe.
*Rutletutt* Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Ja, tell me about it...blæhhh...prøvde å få unna det meste før frokost, men det gikk ikke gitt...og nå må jeg ut å gå tur så snuppa får sove - så da er det masse "herlig" husvask som venter på meg når jeg kommer inn igjen;o(
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2008 omg, jeg passer med glede ungene Ugla! bare kom! Kan ta de med ut på sopp og blåbærtur mens du vasker! Lover at du skal få all den roen du trenger! Så langt har jeg tatt av sengetøy hengt dyner ut til lufting plukket opp på gulvet på rommet til lille og litt i stua ryddet av nattbord på mitt soverom nej..nå få jeg komme meg videre så denne lista blir lang som et vondt år..
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Uff ja vet ...sitter og samler opp mot til å sette igang her :S må se litt på oprah først:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. august 2008 hysj..ikke si at det er oprah og slikt på tv'n for da får jeg ikke gjort noe..det er vanskelig nok å rive seg løs fra nrk super som har stått på siden lille dro i barnehagen. altså, margrethe på sauejakt er bedre enn å rydde!!!
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 8. august 2008 #9 Skrevet 8. august 2008 Hehe ...er 1,5 time siden jeg leverte småen i barnehagen og har jobbet mentalt siden med å komme igang.Var kanskje ikke så lurt å ta på tv eller data for den saks skyld...for nå kommer jo Dr. Phil også. Får sette på noe musikk og bare begynne ....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. august 2008 da var begge soverommene ferdig ryddet, støvtørket, støvsugd og vasket. grrr.. da er det bare stue, kjøkken, gang og det mest ekle badet igjen.. Grrr.
cherry coke Skrevet 8. august 2008 #11 Skrevet 8. august 2008 Sitter å psyker meg opp selv til å ta husarbeidet...Har ikke løftet en finger i sommer, så nå er det på høy tid! Av en eller annen grunn frister DR. Phil myyyye mer...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. august 2008 cherry! hehe, hele sommeren? godt gjort. jeg har ikke løftet en finger på 2 uker ser det ut som her..sånn bortsett fra litt støvsuging sånn ca annenhver dag da. om ikke hadde hybelkaninene tatt over her. hundehår er så ekkelt! ick. men gud, jeg gruer meg til badet.. det ser altså ikke ut!
cherry coke Skrevet 8. august 2008 #13 Skrevet 8. august 2008 Hehehe, har gjort LITT da, men har omtrent ikke vært hjemme. Men alikavel ser heimen ut som sodoma!=) Tok badet i går, skikkelig skuret flisene i dusjen og der er det gullende rent, men resten.....urk:/
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. august 2008 #14 Skrevet 8. august 2008 Jupp jupp, jeg er ferdig her nå så da kommer jeg iiiiiiiilende!!! Misunner dere den turen altså!!! JEG VIL OG PÅ FERIE!!!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. august 2008 Forfatter #15 Skrevet 8. august 2008 åhhh jeg skulle ønske mitt bad var tatt også, spesielt siden lille hadde sikkelig "klisterbæsj" i dag tidlig som satt seg fast i doskåla. Gruer meg til å skrubbe det av, selv med toalettbørsten ja! *Grøss* Nå har jeg lukket igjen de rommene som er ferdig og får vel sette igang med kjøkkenet nu. Tar badet til slutt! urk. Også overlater jeg rotte-bur-rengjøringen til fanten når han kommer hjem fra jobb!!
LizzyG Skrevet 8. august 2008 #16 Skrevet 8. august 2008 Huff, skal ta mitt eget hus etterpå jeg, frister ikke det heller. Dere får kose dere i utlandet Tinker, men hvem skal passe pelsen?
cherry coke Skrevet 8. august 2008 #17 Skrevet 8. august 2008 Hehehe, klisterbæsj er ikke noe særlig=) Men bedre å ta barna sin enn sin egen...? Uansett; lyke til med storrengjøringen! Tenk så deilig når du er ferdig, da kan du legge bena på bordet og ta den en deilig kopp kaffe i rene og pene omgivelser;) Og, god ferie!!!=) (kommer til å savne deg her inne denne lille stunden).
Gjest Skrevet 8. august 2008 #18 Skrevet 8. august 2008 Jeg har nå stått med hodet ned (og baken opp :-P) og luket i grusstien utenfor. Fysj for en uggen jobb... Snegler, edderkopper og grøss & gru ;-) God ferie.
frk Nilsen Skrevet 8. august 2008 #19 Skrevet 8. august 2008 Jeg gjorde det meste i går :-) Takk og pris! Eneste som står igjen er å skifte på senga til pode. Det kan ikke gjøres enda, da han ligger å tar formiddagsduppen sin der nå. Så mor drikker kaffe å ser på TV ;-) God ferie! =)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. august 2008 Forfatter #20 Skrevet 8. august 2008 Nå er kjøkkenet ferdig også.. det nærmer seg, det nærmer seg! hehe. Stue, bad og gang igjen nå så.. og en hel masse klær som må vaskes, tørkes og brettes..samt at det skal pakkes..og når vi er klare til å dra så ser det sikkert bomba ut her igjen! hahahaha! Takk for alle ønskninger om god ferie. Vi gleder oss stort. Lizzy. Pelsen skal være på kennel den første uka, også skal mamma passe han når de (foreldrene mine skal være med til danmark) kommer hjem og vi drar videre til tyrkia. Håper det går bra på kennel, hun har aldri vært på sånn feriekoloni for hunder før. hehehe. Hadde tenkt å ta henne med til danmark, men rakk ikke ta rabissprøyte gitt.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. august 2008 Forfatter #21 Skrevet 8. august 2008 (det hadde sikker gått fortere om jeg ikke til stadighet satt meg på sofaen med pc'n på fanget for å skravle med dere..høhø)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. august 2008 #22 Skrevet 8. august 2008 Hvor lang er lista di nå, Tinker?? *s* Ingen planer om å hjelpe, men kan godt sparke i ræva (for det er jo så koselig *kremt*) ;o) Og litt deilig å lese at andre tross alt er mer inspirert, eller i det minste _gjør_ mer enn meg, hehe!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. august 2008 Forfatter #23 Skrevet 8. august 2008 - ryddet soverom -vasket soverom -tatt av sengeklær -hengt ut dyner og puter til lufting -ryddet leker -vasket kjøkkenbenk og kum -vasket kjøkkenbord -vasket komfyr -satt på klesvask -tatt opp klesvask og hengt den til tørk (på dørene rundt om i huset da tørkestativet er fult og tørkisen har streika) -tørket støv på soverom og kjøkken -satt på ny klesvask -sprayet klisterbæsjen til lille i do i håp om at jeg ikke må brekke meg når jeg skal skure den etterpå -gitt pelsen penecilinen sin - skrevet innlegg på dib innimellom hehe.. så langt har jeg kommet
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. august 2008 #24 Skrevet 8. august 2008 Da er du jo FLINK jo!! Effektiv og alt slags! Spesielt til å hate det, hehe.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 8. august 2008 #25 Skrevet 8. august 2008 Jeg har i dag: -vasket det ene badet -støvsugt kjøkken/gang/soverom -satt på en maskin -tømt boss -handlet inn dyner/puter og sengtøy til gjesterommet vårt -handlet inn nye kurver og bossdunk til det ene badet Er ganske fornøyd med tanke på at jeg snart er høygravid hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå