Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så fryktelig vondt i magen. Klarer ikke å kjenn hvordan type vondt jeg har. Det kommer og går like fort (det er ikke rier!!), begynner å lure om jeg kan være obstipert.. Men samtidig ikke, går jo på do med avf 2-3 ganger om dagen!!

Tenkte jeg skulle dra på apoteket å kjøpe meg en micro, så finner jeg vel ut om jeg er obstipert eller ikke.

Håper så på at dette er et tegn på at fødselen nærmer seg, har gådd slik i 3 uker nå, å det blir bare værre!

 

Noen flere som plages med magen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...