Gå til innhold

Dere skal i dag damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ut å spise;) Kino etter det. Tulla skal ha tanta si som barnevakt;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg er hjemme alene! SIste tilvenningsdag i bhg for minsten, så jeg sitter parat... Skal vaske hus og klær mens jeg har mulighet! I kveld skal vi kose oss med litt snooooop, se en film på tv, og ha litt familietid :)

Kos dere masse ute!!! :)

Skrevet

Kjøretimer kl 12. Ellers ikke store planene her i huset. Sambo kommer fra jobb i natt.

Skrevet

Godt å se at jeg ikke er den eneste mamma'n som ennå ikke har tatt lappen, hehe:-)

Men skal begynne i høst, for nå har jeg to to små, så er vel på høy tid nå!

Idag blir vi kun hjemme og prøver å få til litt koselig helgestemning med pizza og barne-tv, før den nokså slitsomme og langvarige leggeprosessen av minsta begynner...

Skrevet

Holder på å pusse opp kjøkkenet, så det blir mye jobbing i dag (også). :)

Skrevet

Siljemor, jeg tror vi er flere her med ;oP

Skrevet

Håper alle sammen får en topp fredag;) Har ikke lappen jeg heller...hehe.

Skrevet

Made in bed, hehe, ja det ser en! *ler*

Skrevet

Vi har vært bortreist noen dager, så i dag nyter jeg er hjemmedag. Har ingen store planer m.a.o. :o)

I kveld skal mannen min lage god mat til oss og vi skal nok se en film.

Herlige helg!

Skrevet

Skal rydde og støvsuge litt til før jeg skal til frisøren. I ettermiddag kommer småsøstrene til dattera mi på besøk, da skal vi lage pizza;)

Skrevet

Skifte rent på sengene. vaske badet ( ferdig) vaske kjøkkenet ( ferdig) støvsuge ( ferdig) stryke masse tøy ( 1/2 ferdig) og så smått pakke kofferten min til jeg skal reise til tyrkia på søndag i 14 dager :-)

Skrevet

Jeg skal på jobb kl 15.00, har arb.helg. Så da skal pappa stelle hjemme.

Skrevet

Ungene skal på Øyafestivalen med mannen, og jeg skal forberede oss til ferien (les pakking og vasking av klær), i morgen skal alle på festival og søndag drar vi til varmere strøk:0!

Skrevet

Skal til frisøren i ettermiddag, og i kveld blir det pizza og rødvin med min kjære =)

Skrevet

Gjøre meg ferdig på jobb. Vurderer å stikke en time tidligere da det er rolig og jeg er uggen. Også tar bussen en time hjem og jeg orker ikke sitte på bussen i rushen når jeg er uggen :o(

Spise middag, og handle til helga. Også skal jeg og hjelpe ei venninne og dekke til bryllups vennefest i morgen.

Forøvrig så skal jeg kjøre ungen til barnevakt i morgen, og tilbake igjen, tar 3 timer det da. Ordne meg og på bryllupsfest, Søndag morgen er det dåp og bunad: Også hente trollungen etter det igjen.

Sambo skal sove søndag, da han ikke skal i dåpen: Snakkes om å misunne ham da.

Skrevet

Idag er det ingen planer. (har forresten ikke lappen jeg heller - kanskje vi skulle gått sammen og formet en "ta-lappen-gruppe??)

Gleder meg til helgen - det er så deilig å ha samboer hjemme hele dagen og gjøre tinge sammen alle 3 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...