Gjest Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Vi skal ut å spise;) Kino etter det. Tulla skal ha tanta si som barnevakt;)
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Jeg er hjemme alene! SIste tilvenningsdag i bhg for minsten, så jeg sitter parat... Skal vaske hus og klær mens jeg har mulighet! I kveld skal vi kose oss med litt snooooop, se en film på tv, og ha litt familietid Kos dere masse ute!!!
Banshee Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Kjøretimer kl 12. Ellers ikke store planene her i huset. Sambo kommer fra jobb i natt.
Tredjemann på vei :D Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Godt å se at jeg ikke er den eneste mamma'n som ennå ikke har tatt lappen, hehe:-) Men skal begynne i høst, for nå har jeg to to små, så er vel på høy tid nå! Idag blir vi kun hjemme og prøver å få til litt koselig helgestemning med pizza og barne-tv, før den nokså slitsomme og langvarige leggeprosessen av minsta begynner...
☆Monkey Business☆ Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Holder på å pusse opp kjøkkenet, så det blir mye jobbing i dag (også).
Gjest Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Håper alle sammen får en topp fredag;) Har ikke lappen jeg heller...hehe.
Alba44 Skrevet 8. august 2008 #9 Skrevet 8. august 2008 Vi har vært bortreist noen dager, så i dag nyter jeg er hjemmedag. Har ingen store planer m.a.o. ) I kveld skal mannen min lage god mat til oss og vi skal nok se en film. Herlige helg!
Nyseryllikberta Skrevet 8. august 2008 #10 Skrevet 8. august 2008 Skal rydde og støvsuge litt til før jeg skal til frisøren. I ettermiddag kommer småsøstrene til dattera mi på besøk, da skal vi lage pizza;)
Lillesnuppis Skrevet 8. august 2008 #11 Skrevet 8. august 2008 Skifte rent på sengene. vaske badet ( ferdig) vaske kjøkkenet ( ferdig) støvsuge ( ferdig) stryke masse tøy ( 1/2 ferdig) og så smått pakke kofferten min til jeg skal reise til tyrkia på søndag i 14 dager :-)
Mammat4 Skrevet 8. august 2008 #12 Skrevet 8. august 2008 Jeg skal på jobb kl 15.00, har arb.helg. Så da skal pappa stelle hjemme.
OsloMor Skrevet 8. august 2008 #13 Skrevet 8. august 2008 Ungene skal på Øyafestivalen med mannen, og jeg skal forberede oss til ferien (les pakking og vasking av klær), i morgen skal alle på festival og søndag drar vi til varmere strøk:0!
frk Nilsen Skrevet 8. august 2008 #14 Skrevet 8. august 2008 Skal til frisøren i ettermiddag, og i kveld blir det pizza og rødvin med min kjære =)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 8. august 2008 #15 Skrevet 8. august 2008 Gjøre meg ferdig på jobb. Vurderer å stikke en time tidligere da det er rolig og jeg er uggen. Også tar bussen en time hjem og jeg orker ikke sitte på bussen i rushen når jeg er uggen ( Spise middag, og handle til helga. Også skal jeg og hjelpe ei venninne og dekke til bryllups vennefest i morgen. Forøvrig så skal jeg kjøre ungen til barnevakt i morgen, og tilbake igjen, tar 3 timer det da. Ordne meg og på bryllupsfest, Søndag morgen er det dåp og bunad: Også hente trollungen etter det igjen. Sambo skal sove søndag, da han ikke skal i dåpen: Snakkes om å misunne ham da.
sasser Skrevet 8. august 2008 #16 Skrevet 8. august 2008 Idag er det ingen planer. (har forresten ikke lappen jeg heller - kanskje vi skulle gått sammen og formet en "ta-lappen-gruppe??) Gleder meg til helgen - det er så deilig å ha samboer hjemme hele dagen og gjøre tinge sammen alle 3 :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå