Gå til innhold

Kan det være noe annet enn sopp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen uker siden fikk jeg noe jeg var sikker på at var sopp. Det klødde og svei veldig på do og etter sex. Tok en sånn canestenpille og smurte med krem i 5-6 dager. Ble mye, mye bedre, men ikke helt bra. Vanligvis blir jeg bra etter 2-3 dager på kremen, men nå småklødde det fortsatt litt og var litt sårt. Tenkte kanskje huden bare ble mer sår pga kremen og sluttet etter vel en uke på den. Hadde ikke sex i mellomtiden. Etter dette har jeg småklødd litt der nede innimellom. Av og til svir det litt og er lett ubehagelig/svir ved sex, men ikke alltid. Det sies jo at har man sopp så VET man det, men jeg vet ikke jeg...? Kan det evt være noe annet? Har hatt samme partner i mange år. Han ble også behandlet med krem når jeg behandlet meg selv om det har noe å si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kremen har en veldig beroligende effekt... Test deg for klamydia du...

Skrevet

Tviler på at det er dette. Nå vil vel mange kalle meg navi, men jeg er sikker på at mannen aldri har vært utro og han var jomfru da vi ble sammen og jeg hadde kun hatt en før ham og han var også jomfru. Jeg skal med andre ord aldri ha kunnet blitt smittet av det.

Skrevet

Noen som kan legge den ut på Skravle for meg? Gjerne med svarene. På forhånd takk i så fall :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...