Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en hårkur som gir masse fuktighet.. Har lyst hår og skal til tyrkia i en mnd i høst sammen med familien min.. Fra tidligere reiser har jeg kommet hjem og måtte klippe av nærmere 8 cm fordi det blir så slitt.. Har brukt hårkur da også, men de har ikke hjulpet..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dytter litt for deg, jeg. Jeg lurer nemlig nesten på det samme, men jeg vil gjerne ha tips om hva man kan lage selv av hårkurer...

?

Skrevet

Kerastase har en mørkeblå krukke som iallfall jeg ikke klarer meg uten! Har droppa å kjøpe rema-hårkurer, for de funker så dårlig

Skrevet

Bruker Redken Allsoft og har brukt den i mange år, den leverer alltid og håret blir mykt, blankt og sunt.

Ikke glem balsam etter hårkur, den lukker visstnok skjell-lagene i håret, mens kurer bare gir proteiner, det sier iallefall frisøren;)

Skrevet

Oi det visste jeg ikke. Må det være samme merke i kur og balsam, eller spiller det ingen rolle tror du?

Skrevet

Joico k-pak skal være den med mest proteiner. Dvs at den er best hvis håret er slitt! Jeg har også brukt Fudge kuren for samme problem.

Proteinkurer skal brukes etter eller før balsam.

Andre kurer er bedre for fuktighet osv. De trenger du ikke balsam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...