Mille med 2 prinsesser Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 er litt usikke på når jeg kan begynne med dette, noen svar???????????? på forhånd takk;)
ana baroma Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 5,5 mnd fikk hun skalken å tygge på. Hjalp for kløe i tennene og var i tillegg godt syntes hun:) Senere ble det skorper (sånne kavringer). Også en slager.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 VI var litt trege med skive, så jeg tror hun var 9-10mnd. Hun var kjempeglad i grøt og middag, så skive var vel noe av det siste vi introduserte. Gikk fint, da )
Gjest Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 6-7 mnd, små biter med litt smør på i starten :-) Så inroduserte jeg leverpostei og servelat etter noen uker.
line_n & sara Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 8 mnd, starta med smør, og nå (ved 9 mnd) får hun smøreoster, gjerne philadelfia light med krydder, gressløk og lign! veldig populært! skalk gir vi ikke, de setter hun i halsen! litt dramatisk når det skjer, men et par tre harde dunk i ryggen, så kommer den opp igjen!
Gjest kari-karri Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Da de var ganske store. De hadde fått tenner til å tygge med. Ingen vits i å gi brød så tidlig. Her gikk det i grøt, middagsglass, og sukkerfrie barnekjeks for gummene å tygge på. Brød er forferdelig salt, og i grunnen ikke spesielt sunt for små barn, med mindre du baker selv.
VirreVirre Skrevet 8. august 2008 #9 Skrevet 8. august 2008 Vi begynte for ikke så lenge siden, da hun var 6,5. Hun synes det er kjempestas! Vi begynte først med bare smuler, så har hun spist større biter for hver dag. I dag klarte hun å putte dem i munnen selv, og da var det ikke snakk om at mamma fikk hjelpe. Så det går fot dette! Men pålegg er hun ikke noe glad i da. så her går det i brød og vann, bokstavelig talt Hun pleier også å sitte med en kavring når vi spiser middag. Det klør sånn i gommene, så det liker hun godt! Hun liker brød mye bedre enn grøt. Vi baker selv, eller i brødbakemaskin da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå