Gå til innhold

hjelp! fødselsdepresjonen kommer tilbake:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en moderat fødselsdepresjon da minsten var 5-6mnd, pinte meg gjennom 6 mnd før jeg bestemte meg for å prøve tabl.da var jeg så utkjørt og langt nede, fikk ikke i meg hverken mat eller drikke og klarte ikke ta meg av barna mine (har to)

Et par mnd etter jeg begynte på tabl.kom jeg meg mye, gikk også til samtaler med legen. Etter jeg hadde tatt tabl. 5-6 mnd begynte jeg å trappe ned, følte meg så frisk,fin og meg selv igjen. Merket ingenting da jeg trappet ned og har hatt en fin sommer.

Nå er det ca 2.mnd siden jeg sluttet helt og siste uka har symptomene komt tilbake igjen:( Ingen matlyst, gleder meg ikke over noe, føler jeg har ingenting å gi til barna, orker ikke ut å snakke med folk.

Er så fortvilet og bekymret, jeg som skal fortsette studiene nå i august, jeg klarer ikke det når jeg har det sånn. Er så redd jeg aldri skal klare å fullføre studiet, aldri klare å jobbe, aldri bli frisk av dette her som jeg ikke skjønner meg på:(

Noen som kan oppmuntre meg litt? hatt det lignende og blitt friske igjen?

Dette her er bare virkelig ikke meg, til vanlig er jeg en positiv jente med mye livsglede og stå på vilje.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å ta en prat med legen din. Kanskje det hadde vært en idè å starte opp igjen med tablettene? Jeg vil tro at du klarer deg bra : ) Du skriver jo at du har mye livsglede, og den tror jeg vil komme tilbake. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...