Gå til innhold

Noen som har vært dehydrert?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags synlige tegn hadde dere på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har vel vært det?

-Jeg får iallefall veldig vondt i hodet. -Det kjennes nesten ut som hjernen får litt for stor plass :-p

Skrevet

Jepp tittet litt der, men var så mye faguttrykk jeg ikke helt var med på, hehe.

 

Skal uansett til legen på tirsdag så hvis det er noe så finner vi uansett utav det da, men er likevel litt bekymret siden jeg får i meg så lite om dagen (hyperemesis). Har gått fint til nå (sykemelt i 6 uker snart) men plutselig er det bare fælt å drikke, uansett hva... Ser jo på urinen at alt ikke er som det skal i alle fall...

Skrevet

Huff, høres ikke så godt ut. Bra at du skal til legen på tirsdag da! Lykke til videre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...