Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Hva slags synlige tegn hadde dere på det?
Makko med to små gutter Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Alle har vel vært det? -Jeg får iallefall veldig vondt i hodet. -Det kjennes nesten ut som hjernen får litt for stor plass :-p
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Ja! Var hos lege pga. vondt i nyrene (nyregrus). Fikk dette fordi saltbalansen endret seg da jeg var dehydret. Ellers kan du lese om tegn her: http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=3238
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2008 Jepp tittet litt der, men var så mye faguttrykk jeg ikke helt var med på, hehe. Skal uansett til legen på tirsdag så hvis det er noe så finner vi uansett utav det da, men er likevel litt bekymret siden jeg får i meg så lite om dagen (hyperemesis). Har gått fint til nå (sykemelt i 6 uker snart) men plutselig er det bare fælt å drikke, uansett hva... Ser jo på urinen at alt ikke er som det skal i alle fall...
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Huff, høres ikke så godt ut. Bra at du skal til legen på tirsdag da! Lykke til videre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå