kanskje, kanskje ikke... ;-) Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Jeg reiser dit i september og har aldri vært der før. Lurer på om noen her inne kan anbefale noen reiseguider eller ting å gjøre.
RockMyWorld Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Hei:-) Var i Dublin tidligere i år:-) Hadde en kjempefin tur dit. Selve byen er ikke så billed-pen akkurat synes jeg da, men masse av liv og spennende småting å se på. Det som virkelig var verdt en titt var utkanten av Dublin. Det går tog både nordover og sørover, og det var helt genialt. Man kjøper bare billett og går av og på som man vil. Masse småsteder langs togruta. Tror det var sørover vi tok og det var fint der, Bono har bl.a. hus der har jeg hørt rykter om:-) Ellers så er jo utelivet der upåklagelig!!!! Masse godt øl og herlig natteliv, men det spørs jo litt om man reiser med eller uten barn da. Ang shopping så er det jo ikke moms på barneklær og sko der, så det får man billig. Og Ted Baker butikken i den "fine" handlegata er verdt et besøk om du liker de klærne. Utrolig mye bra der....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå