venter Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Fleire so he lyst å gi opp?... Blir so utrulig frustrert når en prøver gang på gang, å tror denne gangen skal en lykkes, men neida. Alle symptomene er på plass, forventningene skrus opp til nermere en er IKM, så får jeg slengt i ansiktet en lysende neg test, gang etter gang. Blir so eitrende forb.... Humøret går ned i kjelleren å en lurer på ka i katten so e gale....... Nå er det en ny prøveperiode i vente med samme positive innstillingen på at dennne gangen skal det jammen gå..... Men slik er d vel med alle her inne, livet går i en stor opp og endastørre nedtur. Trøster meg med at jeg har fått det til før, å tenker på alle som ikke har den trøsta, for det hjelper meg til å tro at jeg en vakker dag må få det til igjen:) Måtte bare tømme meg for litt frustrasjon, det gjorde godt;)
malla85 Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Vet akkurat kordam du føler det, det gjør vel de fleste her inne. Den som venter for se. Jeg har ihverfall nu gått tilbake til hvordan jeg levde før vi begynte å prøve. på den måten blir liksom ikke ventetiden så lang hver måned. når jeg ikke hele tiden tenker på baby. vi får se om to uker om det hjalp
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Jeg vet hvordan det føles.. Lurer på om noe er galt eller om det skjer snart.. Har gått i 1,5 år uten att noe har skjedd.. Har tatt EL test og alt ser ut til å stemme.. Skal videre på GU om 2 uker, så får se hva vi finner ut da.. Hvor lenge har dere prøvd?? Hva sier legene?
RockMyWorld Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Huff da, det er forferdelig å få de negative testene lysende mot seg når man håper så inderlig!!!! Vi prøvde 2 år med snuppa, så det er håp der ute:-) :-) Snart er det deres tur, og forhåpentligvis vår også:-) Har så lyst på søsken til jenta vår!
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Ja, det forstår jeg godt.. Nei, vi får bare vente og håpe!! Håper det skjer snart for oss alle :-) Det er allikevel verdt all ventingen Lykke til!!
blirjegsnartmamma Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Uff, vet hvordan du føler det.. Humøret flyr opp og ned, og de stakkars mannfolka våre blir tilskuere. Min har hvertfall litt trøbbel med å sette seg inn i følelsene. Det er jo ikke hans kropp som ikke fungerer! Såvidt vi vet.. Men tilslutt får nok barnet vi ønsker oss (selvom jeg for øyeblikket drømmer om tvillinger Om vi så skal adoptere - blir det er barn i vårt hus Men de tankene er det lettere sagt enn gjort å holde på til tider. God helg, prøv å gjøre noe koselig å tenk på noe annet!
venter Skrevet 8. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2008 Kan hende jeg er litt utolmodig, har prøvd i nesten 1 år, men har blitt så for gravid med mine 2 andre barn (1pp). Legen finner ingenting galt med meg,har vert på ultralyd, men er 33 år så klokken går, det stresser meg litt. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves:) Tester også med el test, det er veldig greit å vite når en har EL så slipper man å "jobbe" forgjeves;)
Gjest Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 venter Føler det akkuratt helt likt,når eg får positiv egg løsning blir eg i 100,og før mensen føler eg at brystene blir såre å har liksom gravid symtomer å tenker denne mnd har spira stt seg,men neida tante kommer snikende akkuratt den rette dagen.å PANG der e skuffelsen igjen...typen seie bare jaja bedre lykke neste mnd.men det samme skjer gang etter gang.He lurt på om det er noe gale me meg så var til gynekolog og tok ein undersøkelse og på tirsdag skal typen levere sæd prøve..så det er full utredning kan du sei.Er kjedli å vente men blir godt å få vite om det er noe som ikkje er som det skal...så nå får vi bare vente å se kossen det går med han....
malla85 Skrevet 8. august 2008 #9 Skrevet 8. august 2008 Flere som føler at typen ikke bryr seg like mye som du gjør? Jeg begynner jo gjerne å gråte når mensen kommer. Men han sier liksom ingenting til det. Kanskje han bare holder det inni seg, men det er vel sunt å få det ut? Vet ikke helt hva jeg skal tru. Hva sier deres menn?
Gjest Skrevet 8. august 2008 #10 Skrevet 8. august 2008 malla85 godt andre mannfolk også er litt fraværende tru nokk at dei he det me seg sjøl,for tru dei he like lyst som oss til at vi skal få det til.Men er vell ikkje like lett for dei å prate om det av en eller an grunn tru eg da,er nokk forskjellige meininger om det og.
venter Skrevet 8. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. august 2008 tror mannen blir like skuffet, men han skal vel berre prøve å ikke gjør skuffelsen større med å ikke si noe annet enn noen trøsten ord som, vi får prøve igjen.... Hjelper jo ikke stort når alt blir fokusert på prøvinga å ikke kosen.
blirjegsnartmamma Skrevet 8. august 2008 #12 Skrevet 8. august 2008 Jeg føler veldig på at min kropp ikke fungerer, og har hatt noen runder hvor jeg føler meg lite kvinnelig. Det er litt vanskelig for ham å sette seg inn i, men han støtter og trøster så godt han kan! Han følger veldig med på om jeg kanskje har EL, og er den som er mest ivrig på å teste om jeg er gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå