fru lykkelig Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 kan det være at babyen fester seg eller går lenger ned i bekkenet? Har 8 uker igjen til termin. Er det for tidlig å skli lenger ned i bekkenet da? Har vært veldig plaga med sterke og vonde kynnere i over tre mnd. Hva tror dere jenter?
Lillepusen-78 Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Da jeg var hos legen for et par uker siden, er 36+0 i dag, sa legen at babyen var godt nede i bekkenet, men ikke festet. Jeg hadde, og har fortsatt, mye kynnere, nedpress osv, så det kan sikkert stemme for deg også, at babyen er på vei nedover :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå