Gå til innhold

Nedpress og vondt i lysken....


Anbefalte innlegg

Skrevet

kan det være at babyen fester seg eller går lenger ned i bekkenet? Har 8 uker igjen til termin. Er det for tidlig å skli lenger ned i bekkenet da? Har vært veldig plaga med sterke og vonde kynnere i over tre mnd. Hva tror dere jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var hos legen for et par uker siden, er 36+0 i dag, sa legen at babyen var godt nede i bekkenet, men ikke festet. Jeg hadde, og har fortsatt, mye kynnere, nedpress osv, så det kan sikkert stemme for deg også, at babyen er på vei nedover :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...