Zuzi Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Jeg har en liten gutt på 5 uker, men han nekter å ta smokken, bare spytter den ut og griner på nesen hver gang vi prøver.. Men for ikke lenge siden leste jeg et innlegg her inne om noen som hadde samme problemet, men de hadde bestilt en smokk fra et spesielt sted, og DEN tok barnet deres.. Er det noen som kjenner seg igjen og vet hvor denne smokken ble bestilt?
Zitro Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Denne du tenker på. men ikke ha for store forhåpninger da. Babyen min ville ikke ha denne heller, og jeg har testet ALT som er nå... Noen babyer vil rett og slett ikke ha. http://www.akgrieg.no/
Amy - I love whales Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Signerer zitara; Ingen av mine ville ha smokk og vi prøvde alle!! Går bra uten også, slipper ihvertfall avvenning
Minnie Mom Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Jeg har prøvd alle typer smokker til vår jente på nå 7 mnd, hun vil ikke ha noen. Hun skjønner ikke poenget i det hele tatt, og nå er det liksom ikke noe nvits. Er et par måneder siden jeg gav opp. Og hun klarer seg fint uten. Litt ironisk, for vi skal fjerne smokken til storebroren imorgen, han er nesten 3 år og veldig smokkkegal. Har prøvd den i linken over her, men funket ikke. Den som hun tok best er en Mam kjøpt på apoteket, den lille som er ment for nyfødte. Tror den heter Tiny, den er fin.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Hvorfor tvinge og tvinge dem til å ta smokken hvis de ikke vil? Mini ville heller ikke og alle var så forbaskade desperat på å få han til å ta smokken. ALLe skulle prøve helt til jeg ble ganske så sur og ba dem gi seg og komme seg videre i livet med den forståelse av at mitt barn rett og slett vil ikke ha smokk.
Tredjemann på vei :D Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Det må du da forstå at noen vil dersom de har en baby som skriker mye og som helst vil suge på en pupp uten melk hele døgnet vel? Skulle gjerne sett at snuppa mi tok smokk slik som storebroren gjorde, men har gitt opp nå desverre. Det er utrolig greit med smokken for de som tar den, for da blir det jo som regel stille og de kan kose seg med den til de sovner av seg selv...
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Joda du, hadde det problemet jeg også men han ville jo ikke.Etter 3 mnd med press syntes jeg det var på tide å gi opp.
Tredjemann på vei :D Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Ja, jeg forstår at du ikke ville at andre folk skulle tvinge i han smokken da! Den var litt drøy... Men at man blir litt desperat og ønsker å prøve alt for å få babyen sin til å ta smokk, det skjønner jeg, vet alt om den følelsen. Men har allerede gitt opp... tror jeg... og hun er 2,5 mnd.
Gjest kari-karri Skrevet 8. august 2008 #9 Skrevet 8. august 2008 Det er heldigvis ikke slik at barn SKAL ha smokk... Hva er poenget? Ingen her hadde smokk...
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 8. august 2008 #10 Skrevet 8. august 2008 Det tok litt tid (en del uker) før minstemann ville ha smokk også Eldstejenta tok den med en gang. Vi gir barna smokk fordi de har hatt et stort sugebehov OG fordi det anbefales med tanke på krybbedød. =)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 8. august 2008 #11 Skrevet 8. august 2008 Hvorfor gidde å bry seg med om ho vil at barnet skal ta smokk eller ikke? Jeg skjønner deg VELDIG godt! Her tok ikke størstejenta smokk i det hele tatt, her var det jeg som var den vandrende smokken, leeeenge! Minste her har heller aldri vært noe fan, men nå tar ho faktisk fischer price sin (styggeste av alle smokker men, hihi) og det er jo en annen verden! Da ho skal sove får ho smokken, isdetenfor at ho skal kose med meg.. Det har virkelig hjulpet altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå