Gå til innhold

barbering av legger

Anbefalte innlegg

Skrevet

barberer dere leggene selv eller er dere i salong?

gjør dere det mens dere dusjer? hva gjør dere?

synes liksom ikke jeg får leggene så fine som jeg vil. blir liksom ikke helt "glatt".

Dumme sp.mål men jeg lurer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar det i dusjen, vanligvis med såpe. Føler jeg blir enda litt glattere med barberskum, men om jeg raker ofte og smører meg med krem etterpå blir det ikke så verst :o) Pleier ofte å peele litt med sånn vott i samme slengen, da blir huden enda mykere.

Skrevet

Tar det i dusjen, er veldig fornøyd med de nye bladene fra gilette med geleplater på selve bladet. Trenger ikke annen gele da, og kan barbere uner rennene varmt vann, får helt glatte legger, pleier å ta det annen hver kveld før jeg legger meg :-)

Skrevet

Venus vibrance, dusjsåpe med mandelolje som barberkrem, peelinghansker med peelingkrem på og bodylotion tilslutt, dét gir virkelig myke ben;)

Skrevet

jeg skrubber først bena med en bodyscrub for å fjerne døde hudceller ol. som kan legge seg i porene og lage irritert hud.. så bruker jeg en wash and shave dusjsåpe som er beregnet til barbering. Barberer alltid NEDOVER. hvis ikke får man "ståpels" når det vokser ut igjen.og lettere å få nupper. om man er vandt til å barbere andre veien kan det hende man må barbere ett par ganger før det blir helt glatt den veien. synes heller ikke de syns så fort igjen når jeg barberer nedover.

Så på med en god bodylotion!

mmmmmyke ben:)

Skrevet

Signerer denne! Den nye høvelen med "innebygd" gel er veldig god! Husker ikke hva den heter, men den er lilla ;-)

Skrevet

Ja den høvelen er knall - bruker den i dusjen med såpe og får helt glatte legger. Lurt å peele en gang i blant også, feks med hampvott, scrubkrem eller lignende.

Skrevet

shaver ikke beina, epilerer de engang i uken nå om sommeren. supert og enkelt å slippe å tenke på det hver dag. vondt i starten, men går over..

Gjest kari-karri
Skrevet

Har det noe for seg å barbere NEDOVER? Er jo så klønete å få til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...