Gå til innhold

Hei

moniki* 3 prinsesser*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg endelig kommet over til dere i 2. trimester.

Jeg er 34 år og venter mitt 3. barn, har 2 jenter fra før på snart 7 og 5 år.. Er samboer med barnefar til alle, og jeg bor i Vestfold...

Gleder meg til å bli kjent med dere her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei! Jeg hopper inn i 2.trimester idag :) Deilig å være ferdig med den mest usikre perioden..og kvalmen begynner så smått å avta!!

Jeg er snart 25 år og venter mitt 2. barn. Har en sønn som fyller 3 år på mandag. Vi bor i Bergen og tidligere i sommer giftet barnefar og jeg oss. Ganske nøyaktig 9mnd etter bryllupet kommer nr. 2 :) De fleste tar jo det regnestykket ganske fort..hehe..så har allerede blitt "mobbet" en del for det :) Nå gleder vi oss til å fortelle resten av venner og familie den gode nyheten :) Blir kjekt for lillegutt å bli storebror, han har maset litt om det pga de fleste barna i barnehagen har fått småsøsken.

Skrevet

Heisann

Gratulerer med 12 fullgåtte uker & velkommen hit til 2.trimester :o)

Håper du får en fin tid her inne!! Venter mitt 3 barn i des, har jente født okt 04 & gutt født nov 06 fra før. Fyller snart 33, gift :o)

Skrevet

Gratulerer!! Jeg har også en liten gutt som nettopp fylte 3 år (2 uker siden) er nå 25 uker på vei med en liten broremann:-) Synes jeg nettopp passerte de 12 ukene, tiden fyyyker:-)

Lykke til videre, skal du vite kjønn?

Skrevet

Hei. Litt likheter med oss; Jeg bor også i Vestfold og venter mitt 3. barn, er 32 år. Er 14+3 i dag. Fra før har jeg en gutt på 4 og ei jente på 2,5.

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...