3 prinser prinsesse på vei Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Heisann.. Er i uke 9+2 nå, og synes liksom symptomene avtar litt. Det er egentlig mest det med brystene. Synes ikke de er ømme i det hele tatt lenger, i hvertfall ikke mye. Og har hatt tiltagende vondt i ryggen de siste dagene. Har mistet i MA tidligere og blir jo litt sånn smånervøs for at det kan være det igjen. Kvalmen har egentlig vært tiltagende og de sære avskyene for ting, men syntes liksom det "plutselig" var borte i dag.. Hva med dere andre i samme uke?
nenne Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Jeg er 8+1 i dag, og syns også at symptomene har avtatt litt... Er veldig bekymret for MA.. avtok symptomene dine når du mistet i MA ? I hvilken uke var det ? Jeg har lest et sted at man har 90% sjanse for at det går bra når du har kommet over de 8 el 9 første ukene... Det er jo bra odds. Jeg får svar på mandag, skal på den andre tidlige UL-undersøkelsen... Føler meg hysterisk, men bedre å vite.. God helg.
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 8. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2008 Det er det jeg ikke husker, om symptomene avtok. det er en stund siden, og det kom litt som et sjokk, var jo på første kontroll og ante ikke at noe var galt. Derfor hadde jeg vel ikke fulgt så mye med på om symptomene avtok. Jeg har også lest at det er 90% sjanse for at alt går bra når man kommer til uke 9. Hehe.. ja man kan jo bli hysterisk av mindre. Jeg har vært litt treg i avtrekkeren kan du si, så jeg skal ikke på ultralyd før første undersøkelse, i uke 12 :-) Men jeg har jo også lest et sted at symptomene kan begynne å avta litt rundt denne tiden. Men de kommer og går jo litt også hos meg da.. Så alt kan jo bety noe, eller ingenting :-) God helg til deg også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå