Gå til innhold

Apropos voksing nedentil...

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som gjør dette - er, eller har dere vært, plaget med inngrodde hår? Jeg merker jeg lett (forholdsvis) kan få det selv ved barbering, så jeg har ikke våget meg på noe voksing annet enn en sjelden gang på bena. Hva har dere andre opplevd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal begynne å vokse for jeg er så lei barbering, sår hud osv.

Bare jeg tør, men herregud, jeg klarte jo å føde ;o)

Skrevet

Jeg jobber med intimvoksing, og på salongen jeg jobber selger vi en fantastisk gele som hjelper mot ingrodde hår. Jeg pleide vokse meg uten den før, og slet veldig med ingrodde hår, men etter vi fikk denne, og jeg fikk prøvd den har det blitt mye bedre. Er jo noen gange det kommer noe, men det er vanskelig og unngå i og med at hårene er såpass tykke som de er nedentil.

Har fått masse god tilbakemelding på denne gelen, vet også at de fleste steder selger slike kremer, siden problemet med ingrodde hår er ganske stor. Forhør deg på salongen du skal på, de har ofte masse gode råd ;)

Skrevet

Haha, Banshee!! Men det er jo en smerte man "venner seg til" med først kynnere og så svake rier og SÅ gjør det møkkvondt. Voksing gjør jo bare møkkvondt med en gang (heldigvis fortere over enn 20 timer da, men).

:oDDDD

Skrevet

Tusen takk for tips, Mamma til Leon Aleksander!

Er den dyr den geleen? Hvis man våger seg på å vokse hele rattataen, kan den brukes der også i tilfelle? Og hvor vanlig er en brasilian egentlig? Må man "stusse" hårene før voksing? En liten drøss oppfølgingsspørsmål :o) Håper det er ok!

Skrevet

Neiss, regner med det går i lysets hastighet og jeg ikke skjønner hva som skjer ;o)

Eller kanskje jeg kan ha på slik bedøvende plaster/krem fra apoteket? *hoohoo* ;o)

Skrevet

Den koster ikke mer enn 140kr, og det er en stor krukke som varer lenge!

Den kan brukes over hele underavdelinga :P

Brasiliansk er blitt kjempevanlig, vi har mange kunder daglig, ofte er det det eneste vi gjør, hehe..

Det er greit at du stusser hårene, ellers gjør hudpleieren det for deg, noe folk ofte synes er ganske flaut, hehe! Det beste er om du barberer hele avdelinga, og lar hårene vokse ut til e er en 0,5-1cm lange! :)

Skrevet

Bruker også gelen/kreen for inngrodde hår. Men er veldig flink til å peele også mellom voksingene ;) Kjører en time hver 3 uke for å være "velstelt"...hehe...

Skrevet

Uff, ja - må nok kvinne meg opp endel før jeg går til dette skrittet. Men jeg ser jo for meg at ettersom magen vokser så klarer jeg ikke shave selv lenger, og gubben slipper IKKE til (har jo ikke lyst å bli maltraktert heller - han klarer jo ikke barbere seg i fjeset uten å få sår eller glemme partier, hehe). Så får jeg bare håpe at hun stakkaren som skal til pers er like likegyldig som gynekologene jeg har vært borti til nå :oD *skjelve*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...