*Villekulla* Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Jeg skal bestille flybilletter (innenlands) og kan velge sete. Hvor i flyet synes dere det er best å sitte (foran, midten, bak, vindu, midtgang)?
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 de sier at de som sitter bak i flyet har størst sjangs for og overlege om d skulle styrte. Personlig trives jeg midt på...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Helt forrerst - der er det bedre plass til beina ) Utenom det er det egentlig revnende likegyldig, men jeg liker ikke så godt å sitte på det midterste setet der det er 3 på rekka... Eller, er vi 3 som reiser sammen er det jo ok, men ikke så kjekt når man har fremmede der..
Banshee Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Ikke over vingen hvertfall, det er så bråkete. Så liker jeg vindu og midtgang.
Koala *g07* Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Kommer an på om du skal reise med små barn eller ei. Og om dere får hele raden selv. Det er størst beinplass fremst. Og ved nødutgangene på midten, men der kan du ikke ta setet bakover da. Jeg reiste innenlands alene med gutten min når han var 16 mnd. Fikk ikke plasser foran, så da valgte jeg ved vingen, og ved vinduet. Da fikk han litt underholdning av å få se ut. Kan jo være litt trangt om du ikke har eget sete til barnet.
Gjest Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Reiser du med Norwegian har du noen få plasser og velge mellom. Dette for å spre barna. Også blir de inndelt slik at forskellige har ansvar for dere under turen. Jeg trives best ved vinduet. Jeg går først på og sist av. Jeg har reist t/r da han var 3, 5 og nå 11 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå