Gå til innhold

Sommer er snart over jo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På mandag kommer stesønnen min på sin siste ferieuke sammen med oss, og på mandagen etterpå starter skolen igjen... Synes sommern har løpt avsted i racerfart! Tipper guttungen gleder seg til skolestart og ikompiser igjen etter tre ukers ferie i ødemarka, hehe. Men først er det bursdagsfeiring for lillesøs. tenk ett år, og nå stabber hun rundt her - løper vel snart... Og babysjuka har allerede tatt tak i gamle mor, så vi får se om lillesøs blir storesøs om ei stund:)

Blir uansett godt å få full familie igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, er nå sommeren begynner for oss. Hadde siste vakta mi på jobben i går, skal ha bursdags selskap for guttungen som blir 8 år i dag, og vi starter på ferie i morgen. Blir borte i 3 uker. Deilig.

Skrevet

ja sant...sommeren er over og hverdagen begynnt..synes det har gått veldig fort i år jeg

Skrevet

Her har det nesten ikke vært sommer, men har heldigvis nesten ikke vært her i ferieukene mine, kun denne uken. Begynner på jobb igjen på mandag, samme arbeidsplass, men ny avdeling, gruer meg litt. Er lei av å bytte avdeling/arbeidsplass, men sånn er det når det ikke er faste stillinger å få.

Skrevet

Huff ja, tiden går bare fortere og fortere for hvert år...*sukk* så gammel jeg føler meg når jeg sier det, men det er jo sant!

Er så koselig om våren og sommeren, mange naboer og barn ute og det er liv i gata. Når mørket kommer trekker jo alle inn. *trist*

Skrevet

Off ja det går fort... Kunne veldig godt kommet en god varmeperiode til nå i august, så blir det koselig å ta imot høsten og høst mørket når det kommer.. Da er det koselig å være inne og fyre i peisen, tenne masse stearinlys og kose seg:)

Skrevet

Høsten bør komme tidligst i midten av september hvis jeg får bestemme.

Skrevet

Gratulerer med ettåring! Og... spennende med familieforøkelse... om en stund, kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...