ana baroma Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 På mandag kommer stesønnen min på sin siste ferieuke sammen med oss, og på mandagen etterpå starter skolen igjen... Synes sommern har løpt avsted i racerfart! Tipper guttungen gleder seg til skolestart og ikompiser igjen etter tre ukers ferie i ødemarka, hehe. Men først er det bursdagsfeiring for lillesøs. tenk ett år, og nå stabber hun rundt her - løper vel snart... Og babysjuka har allerede tatt tak i gamle mor, så vi får se om lillesøs blir storesøs om ei stund:) Blir uansett godt å få full familie igjen!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Hehe, er nå sommeren begynner for oss. Hadde siste vakta mi på jobben i går, skal ha bursdags selskap for guttungen som blir 8 år i dag, og vi starter på ferie i morgen. Blir borte i 3 uker. Deilig.
ungdomsmor Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 ja sant...sommeren er over og hverdagen begynnt..synes det har gått veldig fort i år jeg
Mille** Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Her har det nesten ikke vært sommer, men har heldigvis nesten ikke vært her i ferieukene mine, kun denne uken. Begynner på jobb igjen på mandag, samme arbeidsplass, men ny avdeling, gruer meg litt. Er lei av å bytte avdeling/arbeidsplass, men sånn er det når det ikke er faste stillinger å få.
boble <3 Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Huff ja, tiden går bare fortere og fortere for hvert år...*sukk* så gammel jeg føler meg når jeg sier det, men det er jo sant! Er så koselig om våren og sommeren, mange naboer og barn ute og det er liv i gata. Når mørket kommer trekker jo alle inn. *trist*
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Off ja det går fort... Kunne veldig godt kommet en god varmeperiode til nå i august, så blir det koselig å ta imot høsten og høst mørket når det kommer.. Da er det koselig å være inne og fyre i peisen, tenne masse stearinlys og kose seg:)
blond Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Høsten bør komme tidligst i midten av september hvis jeg får bestemme.
blond Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Gratulerer med ettåring! Og... spennende med familieforøkelse... om en stund, kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå