blirjegsnartmamma Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Noen som har erfaring med henne når det gjelder utredning? Har vært hos henne noen ganger på rutinesjekk, og lurer på å få bestilt time der til å sjekke hvorfor det ikke kommer barn.. Fastlegen min har sendt henvisning til Ahus for meg, men de prioriterer ikke meg - så aner ikke hvor lang tid det vil ta før jeg får innkallelse, selvom han har purret... Noen som har tips, erfaring?
Gjest -<<- Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Ahus og fertilitetsutredning vet jeg ikkeno' om, men Ullern er super. Lang nok ventetid på første time der også forresten, gjerne en måned eller to.
blirjegsnartmamma Skrevet 8. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2008 Har fått time nå, men først i oktober, men er jo vanlig at det er lang ventetid der da. Da har vi hvertfall noe å se frem imot. Er det vanlig at mannen er med på første "utredningstime" også? Tester de ham med det samme?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Ullern kan sakene sine for å si det sånn. Hun er kjempedyktig. min erfaring hvertfall..
Frustrert76 Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Hei.Sliter du med å bli gravid?Isåfall hvor lenge har dere prøvd?
blirjegsnartmamma Skrevet 8. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2008 Vi har prøvd i 8,5 mnd.. har hatt mensen 3 ganger i denne perioden.. jeg har både pcos og endometriose.. Har vært hos fastlegen og sjekket om jeg har EL - det har jeg ikke.. Ikke mer enn 3 ganger på 8 mnd hvertfall Ikke antydning til gravid engang..
blirjegsnartmamma Skrevet 8. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2008 Vet at andre har prøvd mye lenger, men ser ingen grunn til å vente når legen min også ville ha meg videre. Da prøver jeg bare så godt jeg kan å få utredning.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Ikke noe vits i å vente med utredning, lykke til!
blirjegsnartmamma Skrevet 8. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2008 Takk... Noen som vet at det er vanlig at mannen er med første gang? Testes han samtidig, eller er det senere? Kan jo være oss begge... Sukk, så Friends igår, episoden der Chandler og Monica får vite at de ikke kan få barn. (dårlige svømmere, ugjestmildt miljø) Ble helt på gråten Heldigvis var mannen min der og var litt mer positiv!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #10 Skrevet 8. august 2008 Jeg var hos henne. Fikk med henvisning til mannen slik at han kunne bestille time på RIksen for å få sjekket svømmerene sine. Han var ikke med til gyn nei. Hun ville ikke sette i gang mer utredning av meg før han hadde sjekket seg. Så neste gang jeg var hos henne ble jeg henvist videre til lap
blirjegsnartmamma Skrevet 8. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. august 2008 lap? hvorfor det? Er jo enda en stund til, så krysser fingrene for at det går med oss som andre solskinn historier her inne.. At mens de ventet minsket presset, og de ble gravide av seg selv Men sjansen er jo liten da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå