Gå til innhold

Hjelp! Mensen gir seg ALDRI!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blææææ har hatt mensen i ett strekk siden 1.6!!!! Begynner å bli drita lei for å si det sånn... Går på Cerasette, er dette en vanlig bivirkning med denne minipillen?

 

Er det noen her inne med liknende erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke brukt samme merke som deg, men da jeg var 15, og begynnte på p piller, (trionetta) reagerte jeg på samme måte! blødde helt til jeg slutta med de! søstra mi opplevde visst nok det samme..vi har tålt andre merker, da.

 

ville funnet annen prevansjon, jeg!

(ps...sikre perioder frarådes...hehe...de er årsaken til at jeg er her i klubben!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar...

Skal begynne på Loette med en gang jeg er ferdig å amme, og det er jeg snart... Er såååååååå lei av dumme mensen, blir ikke mye kos hjemme for å si det sånn! Stakkars mannen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det likedan da jeg gikk på Cerazette også. Blødde masse 2 uker, deretter litt i noen uker, deretter bare på morgenen, også opphold en dag eller 2, også masse igjen. Ble gaaaal! Slutta etter 3 mnd jeg, både pga av blødningene, kviser og null sexlyst.... Aldri mer!

 

PS. Vi bestemte jo oss for å prøve på baby igjen også, så derfor prøvde jeg ikke pillene sååå lenge. Noen påstår det blir bedre etterhvert =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...