Gå til innhold

Vet ikke hva som burde være overskrift

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og tenker på de siste 8 mnd.

Hvor mange tester som er gått i søpla, hvor mange forventninger som er knust, og kommet tilbake.

Prøver å kjenne kroppen min, og igår var jeg sikker på at jeg hadde EL. Stakk i siden med jevne mellomrom - som en kniv! Men ikke noe utslag på testen..

Mamma også var sikker på at jeg hadde EL når jeg sa hvordan jeg hadde det, men nei..

Skjønner ingenting jeg.. Så nå venter jeg bare på å få komme inn til videre sjekk, men hvis jeg ikke hører noe mer iløpet av august, får jeg gå til fastlegen igjen - noen av dere andre har fått Pergo der?

Må bare prøve alt, vil gjerne ha inn mannen min til sjekk også - men vet ikke om det må vente til vi har prøvd lenger.

Ble litt mer enn jeg hadde tenkt det her :)

Og opp i alt ønsker jeg meg så inderlig tvillinger! hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off ja... vanskelig det der. kan jo være at du har EL men ikke slår ut på tester. temper du? (er den eneste sikre måten (hjemme ihvertfall) å bekrefte at man faktisk har EL)...

http://www.fertilityfriend.com/Faqs/Most-important-fertility-sign.html

det er jo ofte lange køer og det tar fort tid når en først bestemmer seg for utredning (vi gikk til fastlegen, ble på dagen henvist til gynekolog for utredning, men ingen ledige timer før to måneder etter... da kommer vi til å bli undersøkt begge to og min mann må levere sædprøve), så hvis jeg var deg ville jeg sagt til legen at dere har prøvd omtrent et år og be om å bli henvist til gynekolog/fertilitetsspesialist for å starte utredning! det er mye de kan hjelpe med, så dersom det er noe som gjør det vanskelig for dere så kan dere ihvertfall få hjelp med det jo før jo heller :) slik tenker vi ihvertfall :)

lykke til! krysser fingrene for tvillinger :)

Skrevet

lurer på om jeg skal ringe til privat gyno for det.

Har nemlig vært hos hun Åsle Marit Ullern som visstnok skal være så flink med utredning.

Vært der flere ganger for rutinesjekk, så er jo innafor døra..

Skrevet

Da har jeg hvertfall fått time hos gyno..

Riktignok ikke før i oktober - men da har vi noe å se frem imot!

Skrevet

så bra! kanskje alt som skal til er å bare booke timen (har hørt om noen av de)...det håper jeg ihvertfall!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...