Gå til innhold

Æsj, er det bare jeg som har gjort denne "feilen"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle virkelig tenkt på dette da jeg først begynte å barbere meg nedentil i tidlig ungdomsalder! Nå får jeg igjen for det :-(

Jeg har tydeligvis barbert meg i større og større område, så hvis det går et par uker uten at jeg får barbert meg nå så har jeg langt buskehår langt nedover låra, og rumpeballene :-( Og jeg føler det bare blir verre og verre for hver gang jeg barberer meg. Men samtidig gidder jeg ikke å la det være igjen lange underlivshår langt nedover på innsiden av låra :-( Sukk!

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette. Men noen andre som har gjort samme feilen og evt har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får noen rare bilder i hodet nå...

Hva med flette håret?

Ja, vet om ei som har gjort samme feilen. Har ingen gode råd, bare å fortsette å barbere.

Skrevet

Jadda!! Merker det spes nå når jeg er så dårlig og ikke orker å gjøre så mye utav en dusj (såper lukter så møøøø) - jeg ser jo pokker meg ut som en mann rundt lysken og nedover innsiden av lårene... Merker det ikke så godt til vanlig for da raker jeg jo over på autopilot et par, tre ganger i uka, men nå *grøss*. Håper andre har gode råd, for det har ikke jeg...

Skrevet

Har ikke samme problemet selv, men har alltid kun fjerna hårene der det er synlige hår...kansje en hudpleieklinikk som også driver med å fjerne hår kan hjelpe deg, lurer på om det var noe laser eller hva det var som kunne minske og kansje fjerne sjenerende hårvekst. Hvis ikke kan voksing være et alternativ, det varer i hvertfall lengre, eller hårfjernings krem så får du ikke så harde stubber i hvertfall.

Skrevet

Godt jeg ikke er den eneste. Jeg er i midten av 20 åra og synes rett og slett det er sjenerende, og det er noe jeg plages med nesten daglig. Takk for seriøse svar dere to siste :-)

Jeg har nemlig stusset over det, men det står ingenting på pakningsvedlegget. Kan man bruke feks Veet hårfjerningskrem nedentil? Kan egentlig se for meg at det blir en sviende affære?

Skrevet

Det skal finnes kremer som er egna til det bruk også, i hvertfall før, het vel noe med sensitive, Du kan jo bruke den der det har "vokst utenfor"...og barnbere resten....

Skrevet

Dette skal jeg forhøre meg mere om. Tusen takk for tips .-)

Skrevet

Så kjekt å høre at andre også har det slik - selv om det ikke akkurat er noe å stå etter. Synes det er pinlig i bikini på stranden, for jeg føler meg aldri sikker på om jeg har fått vekk alle de mørke hårene nedover lårene.

Voksing på klinikk hjelper (jeg fikser det ikke selv akkurat der nede :o) ), men man kan jo ikke løpe dit hver 14. dag heller..

Skrevet

Nei ikke sant! Det koster sikkert skjorta også? Ikke rukket å lese så mye om det, men mener at det har kommet meg for øre at det koster mellom 4- 600 kr per gang? Det er jo helt sinnsvakt!

Jeg har aldri vokset verken legger, armhuler eller nedentil. Hvor lenge kan det gå før man vokser igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...