Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen hemmelige tlfnr man kan ringe for å komme igjennom på "normal" tid? Blir gaaaaal!.. ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjent problem :(

Anbefaler deg å troppe opp på lånekassekontoret. Telefonkøene er et mareritt når det nærmer seg semesterstart.

Ellers finner du egentlig all informasjon på nettsidene deres.

Skrevet

Da blir nærmeste kontor i trondheim ,maaange mil unna;)

Nei, dårlig med info der gitt..

 

skal søke stipend/lån på to studier, (forskjellige skoler) , og lurer da på om man må sende 2 stk søknader..:o

Skrevet

Hei igjen!

Du får kun ett lån uansett hvor mange skoler du går på. Beløpet er det samme så lenge du ikke må betale skolepenger. Lånekassen kan gi ekstra i lån (ikke stipend) for skolepenger.

Jeg mener å huske at det finnes et åpent felt hvor du kan skrive fritekst på søknaden? I såfall ville jeg bare sendt en søknad og forklart at du skal gå på to skoler.

Skrevet

Ok, får gjøre det:)

Ambulansestudiet er på vanlig vgs, og ikt er høyere utdanning, 75% begge to,så for å få mest utbytte av det får jeg søke om stipend/lån til ikt-studiet..

Skrevet

Jeg holder på med akkurat det samme, fikk tilsendt i papirformat jeg da.. ser det står noe om det på infoarket, at du må ha paprier fra begge steder med som vedlegg. Tenkte jeg skulle nedom den ene skolen og få stempel der, samtidig som jeg får papirer fra den andre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...