kelly Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Finnes det noen hemmelige tlfnr man kan ringe for å komme igjennom på "normal" tid? Blir gaaaaal!.. ..
CrazyCat Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Kjent problem Anbefaler deg å troppe opp på lånekassekontoret. Telefonkøene er et mareritt når det nærmer seg semesterstart. Ellers finner du egentlig all informasjon på nettsidene deres.
kelly Skrevet 8. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2008 Da blir nærmeste kontor i trondheim ,maaange mil unna;) Nei, dårlig med info der gitt.. skal søke stipend/lån på to studier, (forskjellige skoler) , og lurer da på om man må sende 2 stk søknader..
CrazyCat Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Hei igjen! Du får kun ett lån uansett hvor mange skoler du går på. Beløpet er det samme så lenge du ikke må betale skolepenger. Lånekassen kan gi ekstra i lån (ikke stipend) for skolepenger. Jeg mener å huske at det finnes et åpent felt hvor du kan skrive fritekst på søknaden? I såfall ville jeg bare sendt en søknad og forklart at du skal gå på to skoler.
kelly Skrevet 8. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2008 Ok, får gjøre det:) Ambulansestudiet er på vanlig vgs, og ikt er høyere utdanning, 75% begge to,så for å få mest utbytte av det får jeg søke om stipend/lån til ikt-studiet..
C@milla *EMIL* Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Jeg holder på med akkurat det samme, fikk tilsendt i papirformat jeg da.. ser det står noe om det på infoarket, at du må ha paprier fra begge steder med som vedlegg. Tenkte jeg skulle nedom den ene skolen og få stempel der, samtidig som jeg får papirer fra den andre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå