Gå til innhold

en skikkelig airbag!!


Lykkelige-tulla

Anbefalte innlegg

magen strutter som jeg skulle være 4 mnd på vei!! Spørsmålene kommer til å hagle lenge før 12 uker har gått.. Jeg som håpet jeg skulle kunne holde det hemmelig disse 12 ukene, for å se at alt holdt seg der det skulle... Lykkelig over å være i gang med et nytt svangerskap og jeg storkoser meg, men den magen den magen...du store allpakka.. Nå kan puppene vokse litt i stedet..;) Flere med airbag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg sliter med samme problemet - og er i 6. uke. Ordentlig oppblåst - kommer ikke til å klare å holde det hemmelig pga folk ser det jo på meg.... Har vært på ferie uten mannen min i 5 dager og når jeg kom hjem i går kommenterte han magen med en gang jeg kom inn døren - men han la også merke til at puppene har vokst en hel del. Syntes dette var litt tidlig jeg! Ellers er jeg i veldig fin form =)

Vi gleder oss til det som skjer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min er og veldig oppblåst. Det var den ofte før jeg ble gravid og, men nå er det enda verre. Har faktisk litt problemer med å gå med vanlige bukser nå,ikke fordi jeg ikke får de på, men jeg tåler bare ikke noe som strammer på magen nå... Gleder meg til mammabukser :)

Puppene vokser heldigvis de også, så forholde ikke blir så annerledes, men det kommer helt sikkert til å vise leeeeeeeeenge før 12 uker. Ikke at jeg skal holde det hemmelig... jeg er 5 uker nå forresten.

 

Celi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal bli spennende å se om noen tørr å spørre ja;) Jeg er også 6 uker, men puppene er stadig like små, sist var det de som vokste fort, nå holder de seg liksom bare bittesmå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ønskebrønnen

ja, må si meg enig med dere damer..:) er ikke mer enn 4+6 idag, og magen og brystene har alleredevokst! sambo kommenterte det igår han også, noe som bekrefter at det er ikke bare jeg som merker det:p

 

men, er ikke det litt tidlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er meg.. Må snart kjøpe meg løsere bukser, for jeg tåler heller ikke at noe strammer på magen.

Den eldste sønnen min har den siste uka klappet meg på magen og sagt: Mamma du har baby i magen du... (han vet ikke noe enda..)

Tenker at andre må da også se det han ser..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mor måtte gå med mammabukser fra uke 6, og det har jeg hørt andre og som måtte. Så det er kanskje ikke så uvanlig.

Jeg har kjøpt noen mammabukser på nettet nå som kommer når jeg kommer hjem fra ferie om to uker, da regner jeg med det blir nødvendig sånn som magen ser ut nå :)

Men det er jo litt deilig at om noen spør, så er det en grunn. Mye verre å se gravid ut uten å være det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ikke alene :) Jeg er fem uker i dag, men jeg har allerede fått problemer med å få igjen buksene. Gikk igjennom noen mammaklær jeg har liggende, men synes det er alt for tidlig å bruke... Hadde jo planer om å holde dette hemmelig en stund, iallefall på jobben! Løsningen foreløpig har blitt et "Bella Band" som jeg har kjøpt på en nettside her inne. En slags tube til å ha utenpå buksa slik at den øverste knappen kan være åpen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt og høre, jeg er 5+4 første gangs gravid og i går kom min svoger på besøk og lurte om ikke jeg hadde lagt på meg en del i det siste. magen er veldig oppblåst og vanlige bukser er vondt og ha på, ære til alle joggebuksene;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...