Min tur snart m/ spire i mage Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 ...GRAVID igjen :-) Er så glad og nervøs nå. Første dag i siste mens var 12 juli og EL var ca. 28 juli. Har tatt 2 tester fra billigtester en i går og en i dag og begge har jeg fått positivt svar på. Veldig svakt,men både jeg og mannen min så det ...:-) Det vil si at den slo ut 11 dager etter DPO. Skal ta en CB test i morgen også. Lykke til alle sammen.
nr3 i mars Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Gratulerer!!!! Så tidlig du testet positivt :-) Ser du er førstemann i ikm uke 33 som har fått det til. Vi andre venter i spenning. Håper jeg kan bli med over i 1.trimester snart!!
nr3 i mars Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Hadde du noen symptomer forresten, ettersom du testet så tidlig??
Min tur snart m/ spire i mage Skrevet 8. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2008 Takk for det :-) Ja, så det at jeg er den første gravide på IKM uke 33. Håper vi blir mange som kan vente seg et aprilbarn. Har et aprilbarn fra før og et det supert å få barn i den mnd :-) Jeg har følt at det er noe med kroppen min de siste dagen. Litt oppblåst også har jeg vært litt mer trøtt en vanlig. Jeg hadde nok ikke merket dette hadde det ikke vært for at jeg gikk å kjente etter hele tiden. Det blir så man går å kjenner om det sitkker i puppene og i mange Har også testet etter EL denne mnd.og hadde fult utslag den 27 og 28 juli, og da var det bare og kaste seg til sengs, så vi var nok heldige og traff perfekt denne mnd. Masse lykke til - håper jeg seg det under GRAVID på IKM uke 33 snart.
Shauri Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Gratulerer!!! Jeg hadde første dag i siste mens samme dag som deg. Håper på positiv test i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå