Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Fikk ikke sove etter at sambo sto opp kl. 05.30.. Så her sitter jeg da...Med en hyper baby i magen, og venter på å bli enda litt trøttere så jeg får sove litt til...=)
ipeggy Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Jeg er våken! Stikker snart på jobb. Var tuuungt å stå opp i dag, men trøster meg med at det er FREDAG!!! Håper du klarer å sovne igjen, og nyt det i såfall!
Isaac12.08♥baby10.10FØDEKLAR Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 hihi akkurat samme som deg! Han står opp tidlig , og jeg har ''leven'' i magen! sitter nå bare her å koper.....sett tv2 nyhetene 4 ganger allerede!
piami Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Så det er noen våkne:) Jeg har vært oppe siden kl 7 med hyper baby i magen og to til som ikke hadde lyst til å sove lenger i dag. Da blir det deilig frokost:) Ha en fin dag!!
blirjegsnartmamma Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Jeg også Sitter på jobb og halvsover mellom fakturaer og andre papirer. Jammen bra det er helg etter idag!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 8. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2008 Jeg gikk å la meg igjen ca kl 8, og sov til 11=) det var godt.. Våknet av en hyper baby igjen=P Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå