tebekaa Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Er fullstendig kokkelimonke utslitt for tiden, så nå har jeg helt mistet helt oversikten her inne. Tenk, selv i rolig ferietid rekker jeg ikke å lese alle innleggene! Forklaring? Tja. Har latt gråtassen få kose seg på orntli' i pappa-permisjonen, så jeg jobber fulle dager og lar far og barn holde på hjemme uten innblanding. Og så har vi ikke fått snudd tilbake til gode soverutiner for lille-snupp etter ferien, så nattesøvnen inneholder mange pauser. Kjennes nesten ikke ut som jeg har sovet når jeg står opp for å gå på jobb. De to siste kveldene har jeg sluknet samtidig som lille-snupp i 20-tiden for så å stå opp i 22-tiden, gi natta-klemmer til de store, pusse tenner og så er det inn under dyna til første baby-hysje-nå er det natta-runde en i gang i 1-tiden. For et liv! Og så jeg som egentlig liker best å være våken! Egentlig fint og morsomt å være på jobb, men bare så utrolig utmattende i kombinasjon med dårlig natte-søvn. Har enda ikke fått pakket ut av ferie-kofferten... Og helgen? Ja den består av kakebaking og bursdagsfeiring. Koselig, men kanskje ikke akkurat den beste oppladning til neste arbeidsuke... Gleder meg virkelig til å være tilbake til mitt "vante" baby-liv, med dibbe-luncher, barseltreff, babysang, åpen barnehage, gråtass på jobb og store-snupper på skole... Og det er heldigvis ikke lenge til, nå er det bare litt over en uke igjen! Gleder meg til å leke litt her inne igjen:-) Klem
Trollmora Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Soveanarkister og andre må snart passe seg, for når du er tilbake i perm så blir det vel andre soverutiner ) Kos deg denne siste uka med jobben, før du kommer tilbake i perm. Det er godt å få være litt ute av huset for å lufte hodet på andre måter, og da har du sikkert større glede av permen som gjenstår! Klæm fra
Maud Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Bare en uke til med jobbing nå og så er vi klare for lange luncher, skravling og rolige dager for deg med alle ute av huset. Da får dere minstesnuppa til å sove på natta igjen også, det har hun jo kunnet får. Her blir det også kaker og bursdag til helgen. Lillebror blir tre år på mandag, den dagen bruker vi i bilen ;-) Vi skal nemlig til en by nært der du kommer fra...
Plutseliten :) Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Det tar tid å komme inn i rutiner og det hverdagslige igjen etter ferien... Og når soverutinene også er ødelagt blir det ekstra tungt. Du får prøve å hvile deg litt når du kan,og la hus og hjem flyte litt. Lykke til med bursdagsfeiring i helgen...når søndagskvelden kommer kan du slenge bena på bordet ) Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå