Gå til innhold

Typen løy for meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi snakket for en ukes tid siden om at han skulle ut og feste i oslo. Jeg lurte på hvem han skulle på byen med ettersom det er en onsdag han vil ut på. Han sa det var en kompis han ikke hadde møtt på lenge, og at det endelig passet for dem begge å treffes. Han sa også at han gjerne ville sove hos han den natten. Jeg fant en løsning der han slapp å sove over hos kameraten, da jeg likevel skulle ha en leilighet bare en busstur unna de dagene der.

Etter litt om og men, gikk han med på å komme hjem den natten, ettersom jeg da ikke hadde sett han på 2 uker da han skulle ut å feste!

Jeg holder han ikke hjemme i helgene, han drar ut og fester når han selv vil, så jeg er ikke den som sitter og griner for at han drar ut. Men jeg syns at ettersom det er en unge på vei, er det på tide å bli litt mer voksen og kunne komme seg hjem til egen seng hver natt.

Idag pratet vi på telefonen og jeg lurte på hva han kompisen han skulle treffe het for noe igjen.. Han lurte på hvem jeg mente. Jeg sa han han skulle ut med på onsdagen. Da ramset han opp navnene på arbeidskollegaene sine og sa at det var de han skulle ut med. Så sa jeg at det var ikke de jeg mente, du hadde jo planer om å møte en som du nesten aldri ser.. Så nevnte han 3 andre navn til.. Det siste navnet var det riktige.. Så spurte jeg han om hvorfor husker du ikke hvem du skulle møte? Du hadde jo planer om å sove over hos han. Men så ble vi enige om en nattbuss rundt 4 tiden på natten.. Hva pokker sa jeg i en høyere tone.

Han bare lo av meg og sa at jeg hadde misforstått. At han bare skulle ut med arbeidskollegaer og kanskje møte han ute også.

Da spurte jeg han rett ut om hva planene hans for den kvelden egentlig var. Han fortsatte å le av meg. Jeg sa at jeg tror han holder på med noen andre. Er veldig merkelig ting å lyve om det med overnatting, når du ikke har andre planer..

Hvorfor lyve om noe sånt??? Er gutter virkelig sånn at de planlegger ting uten å klarere det først? Planlegge en overnatting og forklare det for meg til punkt og prikke dette med sofaen og hvilken god kompis det er og alt mulig?????

Han sendte meg noen sinna meldinger etterpå hvor han sa han skulle ta en dna test av ungen ettersom det kunne være hvem som helst. Og hvordan det føltes å bli anklaget for noe sånt?

En melding til rett etterpå sto det at han ikke fikk lov til å feste sammen med arbeidskollegaer og komme hjem sent, mens jeg skulle få dra til syden med venninner.. At det ikke helt hang på greip..

Nå skal det sies at han har vært på ferie i thailand i 3 uker med kompiser, hatt julebordsfeiring på geilo i 3 dager uten meg, vært på hyttetur ,med noen få andre og ei jente han sendte bilde av han selv sammen med da han var på julebordet, i 3 dager. Dratt på byen X antall ganger uten meg. Mens jeg ikke har vært på ferie uten han i det hele tatt. Ikke vært på noen hyttetturer i det hele tatt.

Så jeg har spurt han veldig pent om å få dra på syden tur med 3 av mine beste venninner i en liten uke i hellas mens han tilbringer den uken med ungen vår til neste høst. Men det fant vi ut av at ikke kunne passe så godt. Så vi skulle heller dra noen par i sammen. Med barn...

Fatter ikke at han kan bruke det mot meg.

Jeg tenker faktsk at det ville være bedre å bli alenemor nå. Bare pakke tingene mine og flytte ut fra leiligheten hans og til min gamle leilighet igjen. Har jo den frem til neste år uansett.. Og jeg savner vennene mine og familien min masse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj umoden!!!!

Han bør få seg en trøkk. Dra til syden!

Skrevet

Følg stemmen i hjertet ditt. Du kommer kanskje til å angre hvis ikke.

Skrevet

Det høres ut som om han utnytter deg, han skal gjøre hva han vil når det passer ham, mens du skal ikke ha de samme mulighetene.

Du bør seriøst vurdere om det er slik du ønsker at det skal være, og ta et oppgjør med ham.

Kan jo noen ganger faktisk være bedre å være alene, enn å være sammen med en person som lyver og som du ikke vet om når du kan stole på.

Skrevet

Hvis ikke forholdet deres takler en krangel, så er det kanskje like godt å bare flytte da, det kommer til å bli mange krangler framover hvis du ikke stoler på han, og han ikke på deg!

Skrevet

Guttetur til Tailand... ja ja... le av noen som er opprørte er en usedvanlig dårlig hersketeknikk. Æsj. Du får jo velge om du vil være sammen med han så klart. Virker ikke som noen verdier jeg ønsker i mitt liv.

Skrevet

litt hormoner ute å gå??

Skrevet

Herregud, hva er det han driver med?? Guttetur til Thailand ja.... den var god! Alle vet jo hva mannfolk driver med der nede. Syntes synd på deg, ikke vær så naiv. Tenk på deg selv, og barnets beste. Dette høres ikke bra ut. Reis til foreldrene dine eller venner en periode, og si at du er lei hans oppførsel og egoisme. Han fortjener å bli skremt og våkne opp! Og vær hard to get tilbake,så blir nok ting bedre. Desverre er det ofte det som må til for at de skal våkne opp fra sin egoistiske gutteverden!

Skrevet

Hormoner eller ikke...jeg hadde ikke vært sammen med en slik fyr.

Skrevet

Han ser veldig uskyldig ut og alle i hans omgangskrets sier jeg har funnet meg den snilleste fyren i verden.. Bare fordi han har humor, kan prate for seg og hjelper andre, betyr ikke at jeg synes det er helt greit at han drar til thailand eller på fylleturer som varer i flere dager. Ingen ville trodd meg om jeg fortalte noe til dem uansett. Han er engelen i familien.

Vet jo at han har betalt for horer tidligere.. Men han lovet meg dyrt og hellig at han ikke gjorde slikt lenger, for nå fikk han seg jo dame og greier..

Han var utro mot eksen sin, men det forsvarte han med at de kranglet så bustene føyk og at de hadde en pause da..( begge var da 24 og forlovet med hverandre)

Jeg har selv vært utro mot en gutt før (da jeg var 16 år!!!!). Jævligste jeg har opplevd. Kommer aldri til å gjøre noe sånt igjen. Og jeg forstår dermed ikke de som er utro. I alle fall ikke de som greier å holde kjeft om det..

Skal bare si til han at jeg bor i leiligheten frem til oktober er slutt.. Må ha tid til å tenke. Og til å være for meg selv..

Hilsen HI

Skrevet

Vær så snill og ta deg selv på ordet der...

Kom deg til helvete ut.

Den fyren er ikke verd en dritt.

Blir så forbanna på at kvinner holder ut med slike menn og blåøyd lar seg manipulere.

Kan garantere at han ligger rundt med de han føler for og at han kjøpte horer i Thailand kan du være sikker på.

Ville ikke giddet å tatt det opp med fyren en gang, for han kommer til å bedrive alle sine skitne hersketeknikker og muligens overtale deg til å tro på ham igjen.

Synd at du ble gravid før det gikk opp for deg at fyren er en idiot, men alt ordner seg alltid!

Søk hjelp og støtte hos familie og venner, og kom deg gjennom dette.

Du virker som en genuin og oppegående dame som fortjener mye mer enn dette.

Klem fra en medsøster

Skrevet

Seriøst - kom deg vekk fra han drittsekken! Hvor FINNER dere disse mennene???? Ser det er så mange som finner seg i å bli behandlet som dritt her inne...... Fatter ikke at det er mulig.

Skrevet

Et lite tips til deg: tenk deg at det innlegget ikke er ditt, og tenk hva du ville at den personen hadde gjort.

Hadde det vært meg ville jeg dratt fra han, du skriver ingenting om alder, (utenom at han er over 24år) Han virker som en umoden drittunge som er vant til og få det som han vil. Jeg ville dumpet han, og sluppet alt med han.

Det er bedre og være ensom alene, en ensom i et forhold.

Skrevet

Jeg fatter at det er mulig.... helt utrolig hvordan man kan bli manipulert av en man elsker. Trodde selv jeg var en veldig smart og oppegående dame som aldri ville la seg pille på nesen, men jaggu klarte jeg å kaste bort flere år på en kar som alle sa til meg var en utro dritt.

Det er bare du selv som må lide deg gjennom dette lenge nok til at du til slutt klarer å komme deg vekk. Etter noen måneder kommer du til å bli hundre ganger lykkeligere enn du er nå.

Du får spørre deg selv om han gjør deg lykkelig.

Skrevet

Han er utro. Du er naiv hvis du tror noe annet.

Vil du leve med en sånn mann?

Skrevet

At han åpenbart er utro er en ting, men at han reagerte som han gjorde er en helt annen. Reaksjonen og hånlatteren tyder på at han er ganske rutinert når det gjelder å skjule det han fonner på, og at han ikke går av veien for å la deg tro at du er en idiot siden du har slike mistanker. Han har tydeligvis null respekt for deg, og høres nesten narsissistisk ut, synes jeg. Du er i en vanskelig situasjon siden du er gravid, men hvis du ikke kommer deg bort fra denne fyren så vil du bare forlenge problemet ditt. Ikke la ham manipulere deg lenger uansett! Jeg har sett mange eksempler på at menn har tatt seg større friheter etter at dama har blitt gravid, for da er de mer avhengige av dem og mer parkerte. Ikke finn deg i det!

Stor klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...