Gå til innhold

usikker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei! blir vel første gangen jeg skriver inn her, men har vært å tittet en stund.. og nå har jeg blitt så forvirra at jeg måtte bare skrive c",)

Jeg og samboeren min har vært aktivt prøvende i 10pp nå.. jeg har alltid hatt fin og stabil syklus, har vært gravid, men tok abort for litt over ett år siden.. ( så veit jeg kan, selv om dette sliter på tolmodigheten).

men sist mnd fikk jeg tr fem dager for sent, jeg som alltid har fått den på timen! så det lille håpet jeg fikk gikk fort vekk.. men virket som *unnskyld språket* at jeg hadde el under tr, fordi blodet hadde samme konsistens som el-slim..?!?! anyway.. denne mnd har jeg ikke funnet noe el (ikke tatt test, men har klar temp og el-slim..) så fikk jeg plutselig tr i dag, bare 20 dager siden sist tr.. jeg som har en syklus på 29d... tenkte det kunne være festeblødning.. får se hvor lenge det varer da.. bare vært litt i dag..

skal til fastlegen i slutten av mnd, får sjekke da.. men tenkte jeg kunne spørre her =) liker støtten og hjelpen vi gir til hverandre her! fint å ha ett sånt forum..

vel.. dette ble langt..! hehe

hilsen en liten håpefull en c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei på du...

da me prøvde på førstemann så gikk mensen som den skulle etter pilleslutt, men etter ca 9 pp kom ikkje TR... og negativ test...

men etter det kom TR igjen... og på klokkeslettet... og to mnd etter det var eg gravid....

men kan jo godt hende du er gravid da:)

kanskje dette hjelper????

lykke til videre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...