Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 jeg går her nå med min tredje dag ut i mensen, og det FOSSER, hadde et innlegg om det i går å, men det renner like mye i dag... jeg stoppa midt i et pillebrett, pga litt mye tull med pillene, og nå får jeg dette her. er ikke normalt i det hele tatt. jeg blør ut nattbind på en time, jeg blør gjennom dem om natta, jeg har ikke hatt no vondt heller, ikke no annet enn litt milde menssmerter, og litt vondt i ryggen.... hva er det som skjer... og i morra skal jeg servere i et selskap på toppen av alt....
Miss Misantrop Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Det er ganske normalt å få storeblødninger om man slutter midt i et brett. Det skal vist nok ikke være skadelig. Men ikke gå sånn for lenge da!! Ta en tur til legen, bedre med en tur for mye en en for lite. God bedring.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Etter brettet så skal jeg begynne på pilla igjen i morra.....men det er jo så jævlig å gå sånn...kan jo ikke gå i no annet en mørke bukser, for jeg vet jo aldri når det plutselig renner over.... håper det roer seg etter jeg begynner på nytt brett...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Du har ikke styrtblødning,da? Det er skummelt. Da må du oppsøke legevakta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå