OhBaby! Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 håper seff at den sitter,men tror ikke det.. føler meg helt vanlig,så er ikke noe symptomer på noe.. hadde mye mere "symptomer" sist pp,da det var bare negative tester.. men satser egnetlig bare på at det blir baby på oss i løpet av 2009,så har jo god tid enda da. :) andre som er i 2pp og venter og lurer på om det er noen spire? :)
nr3 i mars Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Hei, jeg er også inne i 2pp og har ikm 16/17. august. Litt usikker på syklusen. Har variert i det siste. Var litt svimmel på onsdag og har liksom kjent noe ømt i livmorområdet hvis jeg har kjent godt etter (kjenner det ikke nå, så det er sikkert ingenting). Neste uke blir spennende :-) Vet det er tidlig å lete etter symptomer, men gjør det allikevel. Syntes liksom også at det klør litt i underlivet (hadde det slik også sist jeg ble gravid). Men det er vel bare ønsketenkning. Fant noen symptomer forige pp også, men det er vel bare fordi jeg leter så veldig... ;-) Lykke til!
OhBaby! Skrevet 8. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2008 ja,denne pp har jeg kjent mye mindre etter enn sist,var superuvel på mandag dog.. ja,er en spennende tid vi går i møte!! masse lykke til du og!! :)
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Heisann, samme her, IKM rundt den 17. Hadde el søndag 3, og sex fredag og søndag, så håper det klaffer! Har hatt stikkinger nederst i magen til og fra denne uka, og på onsdag hadde jeg littegranne slim med litt rød-rosa i. Tenkte jo festeblødning da vet dere, men det er jo altfor tidlig. Egget fester seg jo ikke før etter 7-10 dager... Men går nå rundt her og håper og krysser fingrene da Lykke til alle sammen!
OhBaby! Skrevet 8. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2008 så spennende at vi er flere rundt samme dag! :) jeg hadde el mandag tror jeg.. hadde sex ons,tors,lør.. så spørs om vi var for tidlig ute. så kan være vi må vente på neste pp igjeeen. sambo reiser så masse,så er ikke alltid lett å få klaff. men nå er det snart ferie,så da må vi jo allefall få nok av annledninger til sex!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå