Topp 10. Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Hei, var nettopp på toalette? og fikk slim på papiret, siden jeg aldri vet hvordan jeg kan vite om det er el-slim eller ikke så tok jeg litt vann i et uringlass og tok fingeren oppi, og det sank til bunn som en klomp... er det helt sikkert el-slim da????? Det så melkehvitt ut, me et ssnev av gulfarve... juh, høres grusomt ut. Men er det 100% el-slim siden det sank til bunnen?? Tenkte å ta en el, test ved neste dobesøk:) Ikke at jeg kan å lese av den:) Hohohohh!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Det høres veldig ut som el-slim!! Første gang jeg fikk det så var jeg ikke i tvil, for det var heelt annerledes enn vanlig utflod!!
Topp 10. Skrevet 7. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2008 Okey, men jeg er i tvil, for jeg hakke peiling:) heheheh!! Tok en el test no med 10 dråpa urin:) Og fikk ikke pos tror jeg, synes strekene var like "sterke" men den ene var breiere enn den andre, får teste i morgen igjen, med morgen urin! Synes greia var veldig klissete, tykk slim lignende greie. huff, vanskelig å forklare! Synes det er såå vanskelig!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Var nok el-slim.. Men, det trenger ikke bety at du har eggløsning akkurat nå.. Jeg får slim 2-4 dager før eggløsningen jeg.. Fortsett å teste, så finner du ut av det! Eller bare ha sex og kos dere de neste dagene
Gjest Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Jepp, eggløsningsslim er seigt og tykkere enn annen utflod. Hvis man tar det mellom to fingre (usj, ja...), så kan man dra det til en lang tråd...beklager detaljene, men hva gjør man ikke for å hjelpe medsøstre til å bli gravid.
Topp 10. Skrevet 8. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2008 Tusen takk, tenkte jeg skulle ta en test nå snart:) å se, har litt stikkninger i magen men er redd for at det også kan være innbildning:) Ikke lett dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå