Gå til innhold

kynnere eller....


julibaby2

Anbefalte innlegg

Er det bare kynnere og falske rier? Holder på å bli sprø. Ikke kjennes det ut som spark, men magen blir knall hard og så, er det noen rare lyder og "bevegelser nedentil. Kjennes ut som om vannet skal gå like etter..

 

Mine tidligere fødsler har startet med vannavgang.

 

Dette er tredje barnet og jeg har ikke termin før 7 sep. Men holder på å slites helt ut av disse greiene.

 

Har noen andre det slik eller hvet hva det er. Hva skal jeg gjøre fo r at det roer seg. Kan ikke ligge rolig på sofaen eller sengen da er det enda verre. Hjelper faktisk å gå rundt omkring.

 

Takker for alle sin oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror det er kynnere.. det er vist noe med at kynnerne netopp avtar når man feks. flytter på seg eller beveger seg.. mens riene forblir det samme selv om man går eller forandrer stilling...

:) men jeg har ikke hatt rier enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en annen fin måte å finne svar på det er når det setter igang så stell deg i dusjen med godt varmt vann og spyl magen... gir det seg da kan det lønne seg å kontakte føden. opplevde noe lignende forrige helg da gav det seg med varmt vann.... og jeg ringte føden bare for å høre hva det kunne være og fikk beskjed om å komme med en gang.... det endte med at jeg fikk ei sprøyte med riestopper for det var ikke vanlige kynnere men rier.... gir det seg ikke med varmt vann på smertene er det troligvis bare kraftige kynnere... og de er jo bra å ha for det lettner fødselen sies det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...