lol:-) Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 I såfall på hvilket nivå? Jeg er tilbake på banen nå etter en del års fravær...gleder meg som en unge til sesongen starter. Skal spille 2.divisjon.
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Ja. Spiller i 4 div. Vært litt fra og til nå i hektiske perioder. Har altfor knapp tid til å satse noe mer. Men, håndball er en del av meg,og har spilt siden jeg var 6 år, så klarer ikke legge den på hylla enda. Starter opp igjen straks vi og, blir skoy! Lykke til i sesongen:o)
Gjest Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Åå, skulle ønske jeg kunne sagt ja! Men dessverre ble jeg skadet og kom meg aldri tilbake på banen. Var da på j16 og blandt topp 3 i Hordaland;) Har SÅ lyst å begynne igjen!
lol:-) Skrevet 7. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2008 Saatser ikke så voldsomt jeg heller, men viljen min nekter å løpe uten en ball å leke med, så da..... Lykke til, til deg også;-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Det er noe eget med håndballmiljøet:o)) Gleder meg til å følge jentene i OL:o)
Djoolia 07+08+12 Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 4 divisjon her også. Måtte jo slutte i fjor siden jeg var gravid,men nå skal det bli gøy å begynne igjen Har spilt siden jeg var 9 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå