Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan!

Hadde vert morsomt å se hvor mange av oss som skal ha i mars :o) skriv gjerne litt om dere selv osv om dere ønsker.

Jeg har termin 20 mars foreløbi, skal på UL 27 oktober( er sååå leeenge til) Bor i Nord norge, vi er 30 & 35 år, prøvd i 13 mnd før det klaffet.

Å dette er vårt 1 barn, veldig skremmende å spennende på en å samme tid :o)))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei !

Gratulerer. Det er jo bare helt fantastisk !

Jeg har en termin 19. mars og en 21.mars.

Det går an å få tidligere UL hos gynekolog tror jeg.. Det gjør det i hverfall her i sør ;-)

Hvordan er formen ?

Du kan forresten gå inn på terminklubber og mars 2009, det er det mange av oss..

Lykke til.

Skrevet

17 mars :)

Skrevet

Ja det gjør det sikker her også, har tenkt tanken, men tenkte jeg skulle klare å vente :o)

Formener bra den, bortsett fra ØMME pupper å tuting for ingen ting he he stakkars sambo :o)

Å lykke til selv :o)

Skrevet

Vi er 24 og 26 år fra Bergen og har termin 15. mars, så da blir lillegutt på snart 5 år storebror:)

Skrevet

Jeg er 20, han 26. Første ungen. Har prøvd i 14 mnd, klaffa på første forsøk med pergokur:) termin 10. mars :)

Skrevet

Hei jeg blir 30 år til nest år i jan å jeg har tarminen mellom 18 mars og 20 mars. jeg har 2 gutter fra får på 4år og 6 år. Vi gleder oss alle til den lille. Guttene har lyst på ei jente men vi for se hva det blir.

Skrevet

Hei! Jeg har termin 10. mars. Jeg og min samboer er 24 år. Formen har sålangt vært veldig opp og ned. Men nå begynner jeg å bli litt piggere med mer overskudd. Dette er vårt første barn og spiren satt på første forsøk!

Vi fikk se et bankende hjerte på ul forrige uke. Var egentlig ikke planlagt, men ble henvist pga mistanke om MA.

Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09
Skrevet

Jeg har termin 31.mars, men skal ha planlagt keisersnitt denne gang grunnet ekstreme komplikasjoner sist som vi ikke tar sjansen på en gang til.

Keisersnitt blir rundt 20-25 mars :)

dette er vår nr. 2, vi har en gutt på 1 år og 8 mnd fra før :)

Begge er planlagt og begge satt på første forsøk.. sjokka ja :)

Jeg er 25 og gubben er 26, vi bor i et stort hus i Skien.

Jeg jobber på kontor 100%, han er murer og Tobias er barnehagegutt :)

Skrevet

Termin 29.mars, venter nummer 2. Har et marsbarn fra før også :)

Vært på 3 ultralyder, og alt står bra til der inne.

I går var den lille 9 mm lang, og hjertet slår fint.

Skrevet

Venter nr. 2 ca 20.mars. Storesøster vil da være 6.

Bor forøvrig i trondheim.

Skrevet

Venter nr 2 rundt 19 mars. Storesøster er nå 22 mnd....Lykke til alle sammen.

Skrevet

Heihei!

Jeg har termin 6. mars, har ikke fått innkalling til UL enda, da ferielegen rotet bort papirene. Men har sendt inn nye.

Bor i nordland, jeg er 19 og han er 25 år. Ikke planlagt, men hjertelig velkommen fordiom :)

Vårt første barn, og gleder oss veldig :D

Skrevet

Hei :)))

Jeg har foreløbig termin 13.mars.

Min og samboers første barn sammen.

Vi har to hver fra før så her blir det folksomt, hehe.

Det var ikke planlagt, spiral som har detti ut eller noe. Den var ikke å se på UL i allefall :)

Vi er 29 og 33.

Bor i Østfold:)

Gleder meg til jeg er over på den sikkre siden så vi kan fortelle det til barn og familie:)))

Skrevet

Jeg har også termin i mars, nærmere bestemt 25 mars. Jeg er 26, samboern 28 og dette blir vår første. Det er kjempespennende! Jeg har egentlig følt meg veldig bra, føler meg ikke så veldig gravid, men håper at alt står bra til inni magen. Litt ømme brystvorter, var litt kvalm ei lita uke, men nå har det gitt seg. Hadde og veldig treg mage ei stund, men det har også gitt seg. Jeg sover veldig mye.

Skrevet

Vi er begge 20år og venter vår første barn 24mars.

Det var overhode ikke planlagt, men er hjertelig velkommen nå som det er skjedd.

Skrevet

Jeg har termin 05.03.09.

Har vært på to tidlige UL, og det var gøy å se den lille, og hjertet som slo.

Hadde en SA i april -08, og derfor var det ekstra godt å se hjertet slå.

Bor i en kommune i Rogaland.

Vi er 34 og 35 år, og har prøvd siden oktober -06.

Dette er vårt 1. barn sammen.

Jeg har tre jenter fra før, som jeg har med min tidligere ektemann, som døde av kreft i 2003.

Skrevet

Gratulerer!

Jeg har termin 16. mars, og dette blir vår andre. Gikk på første forsøk gitt. Bor i Kristiansand med lille Mathea på to og min mann, han er 36, jeg er 28.

Gleder oss veldig.

Skrevet

har termin 15mars=)

har ei jenta fra før,født mai 07..så blir tette unga=)

Denne babyen var ikke planlagt,men man kan ikke kontrollere alt som man vil,så da får man bare ta imot det som kommer=)

Bor i tromsø og e 24år..sambo e 28=)

Skrevet

har termin 28 mars og sett et hjerte som slår på tidlig ultralyd. det var betryggende ettersom jeg har hatt en slags blødning (brunlig utflod). Vært kvalm og uggen men begynt å avta nå faktisk.

Jeg har en sønn på snart 6 med tidligere mann og min nye samboer og jeg gleder oss fælt til hans første og min andre. Bor i Oslo og jobber som sykepleier. Jeg er 30 og det er sambo også.

Skrevet

Har termin 1 mars og venter tvillinger!:) Så to bankende hjerter på UL på mandag. Har hatt to SA (mars og mai 08) så håper virkelig at det går bra denne gang.

Vi er 32 år og bor i Stavanger. Tvillingene blir våre første barn.

Skrevet

heihei...

jeg har termin 17 mars.

skal på en tidlig ultralyd den 19 august.

er litt tidlig men har hatt en spontan abort så vil bare finne ut om alt er i orden.

Skrevet

hei..

har termin 10. mars.

har ennå ikke vært til legen da legen ikke tar i mot gravide før uke 32, så lenge det ikke er noe annet. så må til jordmor, men hun er ikke på kontoret før på mandag så da ska jeg hive meg rundt å ringe:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...