Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor mange dager det går før man ikke har HcG-hormonet i kroppen etter en SA ?

Jeg hadde en liten blødning (litt brunaktig) nå på lørdag. Syns jeg har blitt litt mindre kvalm etter det, og har blitt helt sprø i hue om at nå har det gått galt...

Tok en billigtest i går, og den viste jo fortsatt positivt, men jeg syns streken var litt svakere enn sist jeg testet. Det står at styrkegraden på streken ikke har noe å si, men jeg tenker jo automatisk at jeg har dalende av graviditetshormonet...

Nå syns jeg at jeg har dvelet alt for mye ved dette. Skal på UL og få det ut av hodet på mandag, men hører gjerne om det er noen som har noen opplevelser rundt dette. Positive el negative...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har hatt to SA og da har jeg blødd som vanlig mens. Man har HcG -hormonet i kroppen som tregel noen uker etter en SA.

Har du ikke blødd noe mer siden lørdag ? Det er ikke festeblødning du har hatt da ? Hvor langt på vei er du

Skrevet

Er 8+1 i dag. Er ikke festeblødningen tidligere ? Har ikke blødd noe mer etter det. Formen går opp og ned. Litt kvalm, også litt bedre..

Leste akkurat noe om MA, det var et eller annet som het spotting, som var brun utflod, og at fosteret dør, men ikke kommer ut... Huff.. får svar på mandag..

Takk for svar.

God helg !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...