Gå til innhold

Væske i puppene


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er i uke 30 og har termin 19 oktober, men har ikke fått noen ting melk eller antydning til væske i puppene. Er dette normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har termin 17. oktober, har ikkje antydning til væske eg heller. Hører om andre som opplever lekkasjer (enkelte såpass at dei må bruke ammeinnlegg!), og hører om dei som kan knipe ut væske.

Men her er det "tørt" inntil videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 31 og har ikke fått noe ennå - noen har full produksjon før de har født, mens andre kommer igang først etter fødsel. Ta det helt med ro, det ordner seg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 30 og har såvidt litt blank væske om jeg presser og er heldig, men tror ikke du trenger å bekymre deg. Da jeg gikk med førstemann hadde jeg ikkenoe væske før etter fødsel. Jeg har termin 22 forresten, så er like "bak deg" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang jeg var gravid, fikk jeg melk ganske tidlig (husker ikke hvilken uke), og begynte å lekke melk. Det var egentlig litt plagsomt. Nå er jeg i uke 31 og er foreløpig helt tørrlagt. Melken vil uansett være klar når det blir behov for den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=)

begynte på uke 30 i dag, og det kommer litt "seig" veske ut av puppene når jeg klemmer...syns dette var litt tidlig;) hehe...men kommer heldigvis bare når jeg klemmer, å ikke sååå mye....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 30 nå. Idag prøvde jeg å klemme på brystet, og da kom det en miniliten dråpe blank væske ut på begge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle heller ønske jeg var som deg for jeg har lekket siden uke 22 og må til tider bruke ammeinnlegg allerede og jeg er nå i uke 31+4... Det merkligste er at de er mest om natten og hvis jeg ligger med hudkontakt inntil min kjære....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått det di siste dagene nå. Har termin 16. oktober så det er vel ikke uvanlig, men veldig forskjellig fra kvinne til kvinne. Har merket at brystene har blitt større de siste dagene. Og brystvortene har klødd litt. Plutselig var bare dråpene der en morgen på badet. da var det bare å sende samboer ut å kjøpe brystvortekrem og ammeinnlegg.. hehe .. Han så ikke akkurat frem til den handleturen.. Men skjønner nå litt mere hva som kommer til å skje :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Vi har termin samme dag:-) Jeg begynte å få litt væske i puppene forrige uke, men bare når jeg klemmer ytterst på brystvorten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...