enda en Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Jeg så på de nye simo vognene, og falt pladask. De kantene man kan skifte ut var jo så stilige! Er kanskje litt gammeldags, men det er den typen vogn jeg må ha, pga vær og føreforhold her jeg bor. =) Er det flere som har "bestemt" seg for denne vogna? Hvor får man kjøpt de for en relativt billig penge?
sniiki-mamman til Thea& Elias Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Dem kommer på salg rundt juletider tenker jeg, når det er klart for nye modeller.. Kommer ann på når du trenger den! Jeg hadde simo kombi forrige gang, denne gangen blir det en mindre og lettere vogn.
Gjest Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Jeg har simo kombi 07 modell.. Jeg kjøpte min på Skeidar, men de har ikke barneutstyr lenger. Kommer ikke til å bytte vogn til nr 2. Er fornøyd med vogna, eneste er at den er litt tung, og litt liten bag.
Ballongmage Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 syns baggen var stor jeg..vet ikke om noen vogn med større ? enig i at den er litt mer tungkjørt en andre vogner
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Har ei vanlig Simo kombi-vogn;) Vet ikke hvilken modell, hehe. det var den som stod i butikken i hvertfall:P Veldig fornøyd med fjøringa på vogna, selv om vogna kanskje er litt vond å få med seg og er veldig stor. Men dette her er nok absolutt god kvalitet og en romslig, god vogn som holder lenge;) Og ikke minst en solid 4-hjluling! Kjøpte vår for ca. 6000 tror jeg nå i juli.
enda en Skrevet 8. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2008 Ja bagen er stor. God plass til vinterbaby og voksipose i den. Det jeg synes var så fantastisk er at man kan heve og senke vogna. Så lurt! Også selvfølgelig de tidligere nevnte kantene da. =) Takk for tipset, du som nevnte at de kommer på salg mot slutten av året. Da skal jeg jammen følge med når den tid kommer!
har4barn Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Jeg er skikkelig simo-tilhenger. Har hatt den samme kombivogna til alle tre barna, og dessverre er den så fin enda at jeg føler at jeg ikke kan kjøpe meg en ny simo nå som nr 4 kommer:). Skal kjøpe Simo trille til våren i stedet. En super vogn med god plass. Barna kan sove i den i flere år. JEg går over til trille etter hvert, men beholder kombivogna i tillegg.
Gulljnta Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Hvis du liker simo kombi, men vil ha større bag så har jo simo duoen større bag. De har de samme kantene som man kan bytte. Den står klar hjemme hos meg hvertfall Kjempefin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå