Gå til innhold

beibiimagen !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare gjøre deg oppmerksom på at jeg har 5 barn, hvorav nr 4 i rekka er så flat i bakhodet at det ser ut som om halve hjernen er kappa av.

Men han er faktisk født sånn, lå i klem inne i magen.

Han er snart 4 år og fortsatt like flat.

Så, så forbanna trygg kan du ikke være. Jeg håper for guds skyld at barnet i magen din ikke blir flat i bakhodet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skriver under på den.. den tråden er det mest idiotiske eg har lest noen gang!

Skrevet

Signerer.

Ikke alle babyer med flatt hode har fått det fordi de bare ligger der.

Skrevet

Jeg signerer også.

Ble litt såret av den kommentaren om at det er mødrenes feil fordi de er late. Min jente sto fast med hodet i bekkenet i fem og en halv time, og måtte tas med sugekopp. Klart hodet hennes ble klemt.

Nå har det rettet seg mer ut, men hun er jo ikke flat fordi jeg ikke gadd å stimulere henne.

Skrevet

Når det går så langt at voksne folk her inne begynner å rakke ned på BABYER... nei da.. jeg finner faktisk ikke ord.

Jeg hadde elsket mitt barn like mye med flatt bakhode, som uten. Det stakkars barnet har ikke bedt om å få flatt bakhode. Og man kan ikke skylde på mødrene! Det er gener, fødsel og kropp som spiller inn.

Ettersom HI her faktisk lager en tråd som skal være med på å henge ut de som har barn med flatt bakhode, så synes jeg det er på tide å legge seg for deg, Prinsessa av HOR.

Flatt bakhode kan hvertfall rettes opp, men idioter forblir de samme ;)

Skrevet

Beklager, mente beibiimagen.. (går mye i surr med alle disse nicka som stortsett bare består av ymse fjortisperler og annet slams).

Skrevet

Når et barn på 4 fortsatt er flat i bakhode, hadde jeg blitt veldig bekymra.. Er det noe galt med kraniet? Har hjernen nok plass til å vokse? Vokser hjernen som den skal eller er det noe galt med barnet? For det er faktisk ikke normalt. Babyer er nå en ting.

Skrevet

Jeg kjenner flere voksne mennesker med flatt bakhode. Er du bekymret for dem også?

Skrevet

eeeeey,noe jeg har gått glipp av!!

Noen som hetser flathoda barn!?

Sønnen min er flat i hele bakhode,men det er pga vakum og feilstilling i nakken.

Han er abselutt ikke understimulert i det hele tatt.

Vist kan han ligge,men han ligger bare på magen.

Blir vel ikke flat i hode av og ligge på magen vel(?)

Blir litt småirritert på diverse innlegg her om dagen.

At voksene mennesker slenger dritt om barn som veier litt mere enn det ``normale`` og er litt flat i hode...

Men herregud da...Er folk så lite oppgående og uvitende som det virker ut som??

Eller er det en gjeng med tomsinger bak de innlegga?

ikke du HI altså..

men ser daglig innlegg som går på nesten rein mobbing av andre barn som vistnok ikke er like ``perfekte`` som sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...