Bubba75 Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Vi skal flytte, og svigermor kommer helt sikkert til å tilby seg å ta husvasken. Det er utrolig snilt gjort, men problemet er at hun er så slurvete. Hun vasket mye da vi flyttet sist, og nå vasket hun her vi bor nå før visning. Sist vi flyttet måtte jeg vaske store deler av leiligheten i hurten og sturtet på nytt fordi det lå støv i hjørnene, hun hadde latt være å vaske inni skap og skuffer, osv. Før visning nå måtte jeg også vaske mye om igjen, bl.a. måtte jeg pusse alle vinduene på nytt. Ikke har jeg støv på hjernen heller. Vanskelig å si nei takk når hun blir ivrig og sier at "da kan jo jeg ta husvasken, så slipper dere å bli utslitt!" For med to små barn så fins det ingen logisk forklaring på at vi ikke ønsker hjelp til vaskingen. Har snakket med mannen min om det, men han liker ikke akkurat at jeg sier negative ting om moren hans, og jeg skjønner jo det. Prøvde å si at når vi vasker husvask før vi flytter, så må det faktisk være ordentlig rent, og hans kommentar var at vi er da ikke et profesjonelt vaskebyrå så det går ikke ann å kreve at det skal være perfekt vaska. Så nå tør jeg nesten ikke gå og vaske etter henne for da føles det som kritikk av mora hans, men samtidig så hadde jeg klagd om det vi flytter til hadde vært så dårlig vaska. Blæh!!
Blåmandag¤ Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Spør om hun kan passe barna mens dere vasker, fordi synes det er terapi å vaske og slippe barneskrik.
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Signerer Trubbel jeg ) Mvh
Bubba75 Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2008 Har prøvd meg på den, men hun vil ikke passe barna, hun vil vaske... Og leier vi firma til å gjøre det, blir hun dødelig fornærma. Ikke noe vits i å bruke penger på det, når hun gladelig gjør det for oss. Det ender vel med at jeg gjør som før. Stresser livet av meg og gjør det om igjen i siste liten. Blir jo uansett mindre jobb enn det ville blitt om vi skulle gjort alt selv. (Irritasjonen blir kanskje litt større..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå