Gjest Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Hei alle damer! Dere virker som en klok, oppegående gjeng, så jeg spør dere om råd! Altså,en bekjent av meg har en mann som er så fæl mot henne. Jeg håper for guds skyld at han ikke slår, men ellers vet jeg at han behandler henne som søppel. Hun er ikke norsk statsborger, men bor sammen med en norsk mann. De har et lite barn sammen.Flytter hun fra denne mannen blir hun sendt tilbake til hjemlandet sier hun selv ,og det vil hun ikke. Hun er en flott dame på alle måter, men hun har det vondt og jeg skulle så veldig gjerne hjulpet henne. Men jeg vet ikke hvordan! Har dere noen ideer?
Pysa Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Ho har rett til å søke om familiegjenforening med barnet fra Norge. Ho kan ta med barnet og flytte. Be ho ta kontakt med Advokatkontoret Rieber-Mohn i Grensen i Oslo, de er eksperter på slike saker. Dette vet jeg mer om enn jeg skulle ønske.
Gjest Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Takk for svar! Jeg skal ta kontakt med de til uka for å høre helt konkret hva hun kan gjøre for å komme seg ut av situasjonen. Håper for hennes del det finnes en løsning! Takk igjen! Håper du ikke har opplevd det samme! Det er for jævlig at noen menn kan få holde på sånn!
Pysa Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Nei, ikke det samme, men noe ganske jævlig, ja. Ta kontakt hvis dere lurer på noe, så skal jeg prøve å hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå